غیبت دو بازیکن و تدبیر یحیی، آماده باش به بازیکنان جوان پرسپولیس

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر پیگیری می نماید که کمال کامیابی نیا را به دلیل اخراج در بازی گذشته این تیم مقابل سایپا و بشار رسن را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در اختیار نخواهد داشت.

غیبت دو بازیکن و تدبیر یحیی، آماده باش به بازیکنان جوان پرسپولیس

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره ای جز ایجاد تغییر در ترکیب اصلی این تیم برای پیروزی مقابل نفت آبادان ندارد.

سرمربی پرسپولیس که سعی دارد بازدهی تمام بازیکنان خود را در طول تمرینات به بالاترین حد ممکن برساند اهمیت ویژه ای به بازیکنان جوان این تیم داده و رابطه خوبی را همچون سایر بازیکنان باتجربه با آنها ایجاد نموده است.

گل محمدی که با توجه به کمبود مهاجم و هافبک برای بازی با نفت آبادان با مشکل روبروست به بازیکنان جوان این تیم نظیر سعید حسین پور، احسان حسینی و امیر روستایی اعلام نموده است احتمال داردبرای این تیم به میدان بروند و در ترکیب پرسپولیس بازی نمایند.

آماده باش یحیی به بازیکنان جوان این تیم در حالی رخ داده که سرمربی پرسپولیس تصمیم به تقویت تیمش در بازه زمانی به جامانده تا انتها جابجایی فصل جاری لیگ برتر در خط دفاع و حمله تیمش را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 834

به "غیبت دو بازیکن و تدبیر یحیی، آماده باش به بازیکنان جوان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت دو بازیکن و تدبیر یحیی، آماده باش به بازیکنان جوان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید