مدیرکل آژانس: نمی توان به خانه اول در برجام بازگشت

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : مدیرکل آژانس بین المللی معتقد است که برای احیای برجام ه باید پروتکل یا توافق یا تفاهم یا یک سند کمکی باشد که به طور واضح قید کند که باید چه کار کنیم.

مدیرکل آژانس: نمی توان به خانه اول در برجام بازگشت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ،رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرزی اتمی در گفت وگویی اختصاصی با رویترز مدعی شد که بازگشت به خانه اول در برجام ممکن نیست.

وی توضیح داد: نمی توانم تصور کنم که آن ها بیایند و به سادگی بگویند به خانه اول بازگشتیم چراکه که خانه اولی دیگر وجود ندارد. واضح است که باید پروتکل یا توافق یا تفاهم یا یک سند کمکی باشد که به طور واضح قید کند که باید چه کار کنیم.

گروسی در ادامه اضافه نمود: مواد [هسته ای] بیشتری وجود دارد. میزان فعالیت ها و تعداد سانتریفیوژها نیز بیشتر شده است و مسائل بیشتری نیز اعلام می گردد. پس همه این ها چه می شوند؟ این سوالی برای آن هاست تا در سطح سیاسی در مورد آن تصمیم گیری نمایند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: آنچه که من می بینم این است که ما در حال دور زدن کامل و بازگشت به دسامبر 2015 هستیم.

گروسی در این بخش از سخنان خود به ماه پیش از اعمال محدودیت های توافق هسته ای علیه ایران اشاره داشت.

وی اضافه نمود: اگر آن ها می خواهند اینکار را انجام دهند (پایبند شوند)، می توانند به سرعت این کار را انجام دهند اما برای تمام آن ها ما جهت ترسیم شده داشتیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 908

به "مدیرکل آژانس: نمی توان به خانه اول در برجام بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آژانس: نمی توان به خانه اول در برجام بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید