مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد در هند انجام می شوند

به گزارش بازی های اندروید، مقامات بهداشتی هند تایید انجام آزمایش بالینی مرحله دوم و سوم واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در هند را صادر کردند.

مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد در هند انجام می شوند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در حال حاضر، فاز دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد در انگلیس، فاز سوم در برزیل و فاز اول و دوم آزمایشات بالینی در آفریقای جنوبی در حال اجرا است.

هندی ها هم در این عرصه پیشی گرفته و سازمان کنترل داروی هند(DCGI) به موسسه سروم(Serum) این کشور مجوز داد تا مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد که در هند کووی شیلد(Covishield) نامگذاری شده است، انجام گردد.

یک مقام ارشد وزارت بهداشت هند گفت: این شرکت باید قبل از آزمایش بالینی مرحله سوم، اطلاعات ایمنی که توسط هیات نظارت بر ایمنی داده ها(DSMB) ارزیابی شده است را به سازمان مرکزی کنترل استاندارد داروها(CDSCO) ارائه دهد.

طبق طرح مورد مطالعه، هر فرد به مدت 4 هفته جدا، دو دوز از واکسن را دریافت خواهد نمود. (یک دوز در روز اول و دوز دوم در روز 29 ام)

پس از آن ایمنی واکسن در فواصل از پیش مشخص شده ارزیابی می گردد.

1600 نفر در سنین بالای 18 سال در 17 محل حضور خواهند یافت تا آزمایش این مرحله واکسن نیز روی آن ها انجام گردد.

هزینه هر دوز این واکسن کمتر از 1000 روپیه (حدود 13 دلار) خواهد شد و اگر همه چیز خوب پیش برود، این موسسه می تواند فراوری انبوه واکسن را تا ماه نوامبر(آبان) شروع کند. در خصوص آزمایشات نیز این موسسه گفته بیش از پنج هزار نفر برای آزمایشهای بالینی واکسن دانشگاه آکسفورد که توسط این موسسه در هند انجام می گردد، ثبت نام نموده اند و تخمین می زند که آزمایشات تا سرانجام ماه اوت شروع می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 651

به "مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد در هند انجام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم و سوم آزمایش بالینی واکسن کرونای آکسفورد در هند انجام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید