معرفی دلیل افزایش امروز قیمت نفت در بازار جهانی

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران: به دلیل بهبود تقاضا در بازار نفت، قیت های نفت در معاملات صبح روز آدینه افزایش یافت.

معرفی دلیل افزایش امروز قیمت نفت در بازار جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی ان بی سی ، علیرغم افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین افزایش ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت در روز آدینه به دلیل بهبود تقاضا افزایش یافت.

معاملات آینده نفت وست تگزاس اینترمدیت در صبح روز آدینه با 1.1 درصد افزایش به 39.14 دلار در هر بشکه رسید. معاملات آینده نفت خام برنت نیز 1.1 درصد افزایش یافت و به قیمت 41.52 دلار در هر بشکه معامله شد. هر دو معیار نفتی هنوز به قیمت های هفته گذشته نرسیده اند، اما تقاضای سوخت در چین، اروپا و آمریکا رو به افزایش است. علیرغم وجود نگرانی از رشد همه گیری کرونا، بازارها به بهبود جهانی خوش بین هستند.

با این حال، نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان در ایالت های جنوبی آمریکا می تواند بهبود تقاضای سوخت را متوقف کند، مخصوصا به این دلیل که ایالت هایی مانند فلوریدا و تگزاس از عظیم ترین مصرف کنندگان بنزین هستند. بنابراین خطر شیوع مجدد ویروس ضربه سختی به تقاضا می زند. افزایش ذخایر نفتی آمریکا نیز مانعی بر سر راه افزایش قیمت نفت است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 618

به "معرفی دلیل افزایش امروز قیمت نفت در بازار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دلیل افزایش امروز قیمت نفت در بازار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید