مهلت ثبت نام مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت 15 بهمن سرانجام می یابد

به گزارش بازی های اندروید، هفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی حدود 10 روز آینده در خزرآباد ساری به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می گردد و مهلت ثبت نام 15 بهمن خاتمه می یابد.

مهلت ثبت نام مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت 15 بهمن سرانجام می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شمارش معکوس برای آغاز هفتمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز شد و تقریبا حدود ده روز آینده این رقابت ها در خزرآباد ساری به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می شود و در فاصله مدت زمان باقی مانده به این رقابتها، ثبت نام از تیم های شرکت نماینده در مسابقات در حال اجرا است. 15 بهمن ماه انتها مهلت ثبت نام دانشگاه ها برای حضور در هفتمین دوره این رقابتهاست و این مهلت غیرقابل تمدید خواهد بود از این رو دانشگاه های علوم پزشکی می بایست در مدت فاصله باقی مانده، نسبت به ثبت نام و معرفی نفرات اعزامی اقدام نمایند.

مسابقات در سه سالن ورزشی واقع در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همچنین مجتمع صندوق رفاه وزارت بهداشت واقع در خزرآباد ساری همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد. هفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی روز های 22 بهمن تا اول اسفند ماه به میزبانی وزارت بهداشت در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری هفتمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور- گرامیداشت جام دهه مبارک فجر- هفته گذشته با حضور اعضای انجمن فوتبال وزارت بهداشت با حضور مهندس خدابنده لو مدیرکل دانشجویی این وزارتخانه برگزار گردید.

در این جلسه، حاضران در نشست در مورد برگزاری مسابقات فوتبال - ورودی المپیاد قهرمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی (سال 99) - بحث و گفتگو کردند که به زودی مصوبات این جلسه اعلام و به اطلاع دانشگاه های علوم پزشکی می رسد.

مسابقات بر اساس آخرین قوانین و مقررات کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. تعداد اعضای هر تیم حداکثر 15 نفر شامل 12 ورزشکار، یک سرپرست، یک مربی و یک نفر همراه است. در صورتی که آی دی کارت صادر شده برای شخص همراه عنوان یاری مربی (با ارائه مدرک مربیگری) را داشته باشد، حق نشست روی نیمکت را دارد.

دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از اعضای تیم فوتسال شرکت نماینده در این دوره از مسابقات فقط دو نفر را در تیم فوتبال اعزامی به مسابقات فوتبال ورودی سال جاری و المپیاد سال 99 استفاده نمایند. لباس ورزشکاران باید متحدالشکل بوده و شامل شورت و پیراهن (دو دست در دو رنگ تیره و روشن)، کفش سالنی، فوتسال، قلم بند و جوراب ساق بلند باشد. دانشگاه ها علاوه بر پیراهن و شورت ورزشی باید برای بازیکنان ذخیره کاور یک رنگ با همان شماره پیراهن تهیه نمایند.

مربی و سرپرست تیم نمی توانند به عنوان بازیکن در مسابقات حضور یابند. سرپرست تیم باید حتما از کارکنان دانشگاه باشد. مربی و یاری مربی تیم باید دارای کارت مربیگری بوده وتصویر کارت خود را در سامانه پذیرش آپلود نموده واصل کارت را بر زمان برگزاری مسابقات همراه داشته باشد.

رقابت ها در دو وقت 20 دقیقه ای رونده با یک تایم اوت استراحت یک دقیقه ای در هر نیمه و 5 دقیقه استراحت بین دو نیمه برگزار می شود. تیم ها باید نیم ساعت قبل از آغاز بازی در محل مسابقه حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور در زمان آغاز مسابقه، نتیجه سه بر صفر به سود تیم مقابل با احتساب گل ها اعلام می شود.

همه بازی ها از آغاز مرحله حذفی تا انتها مسابقات بدون وقت اضافه برگزار خواهد شد و مستقیما با ضربات پنالتی تیم برنده تعیین می شود.

صعود تیم ها در مرحله گروهی، به ترتیب بر اساس امتیاز، تفاضل گل، گل زده بیشتر، بازی رو در رو، کارت زرد و قرمز کمتر و در نهایت توسط قرعه تعیین می شود.

بازیکن دو اخطاره در یک مسابقه از ادامه همان مسابقه و مسابقه بعد محروم است (مشروط به آنکه گزارش نداشته باشد). در ضمن بازیکنی که در دو بازی دو کارت زرد دریافت کند، نیز از مسابقه بعدی محروم است. کارت های دریافتی زرد و قرمز بازیکنان خاطی تا انتها مسابقات بخشوده نخواهد شد.

هر گونه اعتراض باید به صورت کتبی و حداکثر تا دو ساعت بعد از اتمام بازی با ضمیمه کردن مبلغ 2 میلیون ریال توسط سرپرست تیم به مسؤول برگزاری مسابقات ارائه شود.

سرپرستان تیم ها باید در هر مسابقه کارت دانشجویی و کارت ملی بازیکنان خود را به همراه کارت شرکت در مسابقات و کارت بیمه ورزشی نزد خود داشته باشند تا در صورت لزوم ارائه نمایند.

در همه موارد پیش بینی نشده کمیته فنی و انضباطی که با حضور سرپرست کل مسابقات، اعضای کمیته فنی، سرپرست فنی، نماینده فدراسیون، مسؤول داوران و دو نفر نماینده از سرپرستان و مربیان تیم ها تشکیل می شود، تصمیمات لازم را اتخاذ می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 241

به "مهلت ثبت نام مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت 15 بهمن سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت 15 بهمن سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید