نقوی حسینی: قصد توافق با ترامپ یا رئیس جمهور بعدی آمریکا را نداریم

به گزارش بازی های اندروید، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید نمود: این خطای ترامپ است که تصور می نماید ایران منتظر دولت بعدی آن ها برای همکاری است.

نقوی حسینی: قصد توافق با ترامپ یا رئیس جمهور بعدی آمریکا را نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید حسین نقوی حسینی، با اشاره به ادعا های اخیر ترامپ برای همکاری با ایران، گفت: به نظر من موضع گیری های حال حاضر مقامات آمریکایی برای جبران شرایط فعلی ترامپ در داخل ایالات متحده آمریکا است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با توجه با در پی بودن انتخابات ریاست جمهوری و رقابت سنگینی که ترامپ با دموکرات ها دارد و کاهش محبوبیت او به خاطر کرونا و ضعف آن ها در مقابله با کرونا، صحبت هایی در مورد ایران مطرح می نمایند که بیشتر اهداف داخلی دارد تا اهداف سیاست خارجی.

وی تاکید نمود: موضع ایران برای ارتباط و همکاری با آمریکا کاملا روشن است، توافق به نام برجام وجود داشت و تاکید داریم هیچ نوع مذاکره ای با آمریکا خارج از این توافق نداریم، بنابراین بهتر است آمریکایی ها باور نمایند که ایران در هیچ زمینه ای قرار نیست همکاری با آن ها داشته باشد.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه تنها اجرای تعهدات آمریکا و غربی ها در قالب برجام مطرح است، گفت: آمریکا از برجام خارج شده است و راهی برای گفت وگو و همکاری وجود ندارد تنها در چارچوب برجام همکاری خواهیم کرد.

نقوی حسینی در ادامه مصاحبه با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه آمریکا راهی جز لغو تحریم ها و بازگشت به برجام ندارد، تاکید نمود: برای ایران تفاوت نمی نماید چه کسی رییس جمهور آمریکا است، در نهایت باید دولت آمریکا به برجام بازگردد، این خطای ترامپ است که تصور می نماید ما منتظر انتخابات بعدی ریاست جمهوری آن ها هستیم.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در مورد نقش جان کری برای به نتیجه رسیدن توافق بین ایران و آمریکا گفت: مگردر حال حاضر جان کری در دولت آمریکا سمتی دارد که بتواند نقش ایفا نماید، واقعا جای سوال است که اگر او می تواند نقش آفرینی کند پس رئیس جمهور و مقامات آمریکا چه کاره هستند؟

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید نمود: ضمناً هیچ توافقی بین ایران و آمریکا موضوعیتی ندارد که فرد یا تغییر دولت ها بتواند روی آن اثر بگذارد، ما خارج از چارچوب های برجام کاری با آمریکایی ها نداریم و هیچ همکاری و رابطه ای با آن ها خارج از این توافق نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 486

به "نقوی حسینی: قصد توافق با ترامپ یا رئیس جمهور بعدی آمریکا را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقوی حسینی: قصد توافق با ترامپ یا رئیس جمهور بعدی آمریکا را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید