همدانی: 3 امتیاز ملاقات با سپاهان نقش معین کننده ای در قهرمانی لیگ دارد، نقدها از فکری مغرضانه است

به گزارش بازی های اندروید، بازیکن و مربی پیشین استقلال اعتقاد دارد که 3 امتیاز ملاقات استقلال - سپاهان می تواند در خاتمه فصل برای قهرمانی خیلی مهم و معین کننده باشد.

همدانی: 3 امتیاز ملاقات با سپاهان نقش معین کننده ای در قهرمانی لیگ دارد، نقدها از فکری مغرضانه است

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ملاقات فردای تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته سرانجامی نیم فصل نخست، گفت: استقلال شرایط خیلی خوبی در جدول دارد، سپاهان هم تا به امروز خوب کار نموده و همین عامل باعث می گردد در هفته آخر نیم فصل شاهد یک بازی جذاب باشیم. این بازی مصاف تیم های اول و دوم جدول است و می توان گفت فینال نیم فصل اول به حساب می آید. 3 امتیاز ملاقات فردا می تواند در سرانجام فصل برای قهرمانی خیلی مهم و مشخص کننده باشد.

وی درباره شرایط سپاهان مطرح نمود: محرم نویدکیا با اینکه اولین سال تجربه سرمربیگری اش را تجربه می نماید اما در سپاهان نتایج خوبی گرفته و می تواند حریف قدرتمندی برای استقلال باشد. در آن سو محمود فکری نیز خوب کار نموده و تیمش در صدر جدول قرار گرفته است. استقلال و سپاهان همواره رقبای خوبی برای هم بوده اند و فکر می کنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی پیشین استقلال درباره نقدهای که از محمود فکری می گردد مطرح نمود: این نقدها مغرضانه است و سازنده نیست. شما اگر انتقادی دارید باید راه حل هم ارائه دهید. احساس می کنم این نقدها برنامه ریزی شده است. با این شرایط استقلال اگر قهرمان هم گردد، می گویند تیم خوب بازی ننموده است. استقلال می توانست علی کریمی را حفظ و از این بازیکن به عنوان رهبر تیم استفاده کند اما آیا اجازه داده شد که تیم کامل شکل بگیرد که الان این نقدها وجود دارد؟

همدانی با اشاره به اینکه دو تیم در صورت پیروزی در این بازی فرصت قهرمانی نیم فصل را خواهند داشت، یادآور شد: درست است که قهرمانی نیم فصل خیلی مهم نیست ولی از لحاظ انگیزشی و روحی می تواند برای تیم ها خیلی تاثیرگذار باشد. قهرمانی نیم فصل می تواند تیم را برای قهرمانی سرانجام فصل یاری کند. در این بازی هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند که امیدوارم استقلال با دست پر از زمین خارج گردد.

وی راجع به حواشی اخیر استقلال و وریا غفوری توضیح داد: ریشه این مسائل را در مدیریت می بینم، وگرنه در هر خانواده ای ممکن است مسائلی به وجود بیاید. اگر این مسائل درست مدیریت گردد، در درون خانواده قابل حل است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1010

به "همدانی: 3 امتیاز ملاقات با سپاهان نقش معین کننده ای در قهرمانی لیگ دارد، نقدها از فکری مغرضانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: 3 امتیاز ملاقات با سپاهان نقش معین کننده ای در قهرمانی لیگ دارد، نقدها از فکری مغرضانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید