هواداران استقلال به باشگاه اعتماد کنند، بهترین تصمیم ادامه لیگ است

به گزارش بازی های اندروید، گودرز حبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تعطیلی فوتبال به همه باشگاه ها ضرر زد و استقلال هم از این بابت لطمه دید. بعضی از دوستان وانمود می کنند که تنها آنها از این بابت متضرر شده اند در حالی که این گونه نیست و همه تیم ها بعد از تعطیلی ناخواسته ضرر کردند.

هواداران استقلال به باشگاه اعتماد کنند، بهترین تصمیم ادامه لیگ است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی افزود: استقلال جدا از آخرین دیدارش در لیگ که مقابل گل گهر بود، فرایند خوبی داشت و ادامه این فرایند آبی پوشان را به رده های بهتری در جدول می رساند. اما تعیین نیست در صورت برگزاری هفته های باقی مانده شرایط تیم ها چقدر شبیه به شرایط قبل از تعطیلی مسابقات باشد.

حبیبی در ادامه بیان داشت: بهترین کار برای تعیین تکلیف مسابقات این فصل ادامه آن است. البته فدراسیون باید تصمیم منطقی بگیرد نه اینکه با یک تصمیم احساسی و عجولانه چالش جدیدی ایجاد کند. اما تنها ادامه برگزاری مسابقات است که می تواند پایانی بدون معترض برای این فصل داشته باشد. در غیر این صورت هر تصمیمی گرفته شود یکسری تیم ها راضی و یکسری که تعدادشان بیشتر است ناراضی خواهند شد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: البته من می بینم بیشتر باشگاه ها خواستار لغو مسابقات هستند و چون این تیم ها از ارکان لیگ برتر می باشند، باید به نوعی تصمیم گیری شود که بیشترین رضایتمندی در بین باشگاه ها وجود داشته باشد.

کاپیتان اسبق آبی پوشان در خصوص شرایط کنونی باشگاه نیز تاکید کرد: به هواداران که بسیار نگران تیم شأن هستند و صاحبان اصلی این تیم محسوب می شوند به عنوان برادر بزرگ تر و به عنوان فردی که در این باشگاه خاک خورده و چند پیراهن از شما بیشتر پاره کرده یک توصیه محبت آمیز و برادرانه می کنم و آن هم این است که به باشگاه و مدیریت جدید آن اعتماد کنید و اجازه بدهید که آنها با آرامش بیشتری کارشان را دنبال کنند.

وی افزود: شاید در گذشته اتفاقاتی افتاده باشد که باعث بدبینی نسبت به مدیران شود، اما تحت فشار گذاشتن مدیرانی که باید بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرند حاصلی جز بر هم زدن تمرکز و تضعیف باشگاه ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 505

به "هواداران استقلال به باشگاه اعتماد کنند، بهترین تصمیم ادامه لیگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران استقلال به باشگاه اعتماد کنند، بهترین تصمیم ادامه لیگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید