طرفداران نگران سنگین ترین بدهی پرسپولیس در فیفا نباشند

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره مهلت مشخص شده از سوی فیفا در مورد پرداخت بدهی به برانکو ایوانکوویچ گفت: نگرانی های طرفداران پرسپولیس را کاملاً درک می کنیم و می خواهم از همین جا به آن ها بگویم در پرونده آقای برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات انجام شده و در دست انجام، هیچ تهدید انضباطی، در محدوده جرایمی چون محرومیت، بسته شدن پنجره و کسر امتیاز، پرسپولیس را تهدید نمی کند.

طرفداران نگران سنگین ترین بدهی پرسپولیس در فیفا نباشند

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نامه اخیر فیفا نیز موید این نکته بود که آن چه پیش از این اعلام شد، درست بود. وی ادامه داد: طرفداران عزیز پرسپولیس، اخبار و شایعات گوناگونی را از منابع مختلف و بعضاً غیر رسمی دریافت می نمایند که باعث نگرانی آن ها می گردد و این مساله با بازخوردها در شبکه های اجتماعی، گسترش می یابد، اما اکنون می توانیم با قاطعیت این اطمینان را بدهیم که باشگاه پرسپولیس در این پرونده ها که گفته شد با مواردی مانند مشکل برای جابجایی به دلیل بروز محرومیت یا کسر امتیاز روبرو نمی گردد.

رسول پناه خاطر نشان کرد: همان طور که پیش از این اعلام شد، این پرونده مدیریت شده است و تسویه بدهی و پرداخت مابقی حقوق آقای برانکو در حال اجرا است. پیش از این با توجه به هجمه ای که وجود داشت، تاکید نموده بودیم که طبق آئین نامه انضباطی، هر اقدامی هم صورت بگیرد، مهلت یک ماهه ای داده خواهد شد و ما برای تسویه بدهی و اجرای کامل رأی فیفا برنامه ریزی نموده ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیح داد: نامه اخیر فیفا بر آن چه گفتیم صحه گذاشت. انتظار جریمه را هم داشتیم. البته تمام کوشش خود را برای عدم روبرو با آن انجام دادیم. اگر ماجرا را به دادگاه عالی ورزش می کشیدیم بیشتر هزینه و مشکل به آینده منتقل می شد.

وی اعلام کرد: طرفداران پرسپولیس حتماً تأیید می نمایند که بیش از یک و نیم میلیون یورو پرداخت، بار اقتصادی بسیار سنگینی است و تأمین اعتبار مرحله به مرحله انجام شد.

این پرونده به عنوان سنگین ترین پرونده باشگاه، قبل از انتها مهلت معین شده از سوی فیفا برای همواره بسته می گردد و پیش بینی های لازم انجام شده است. طرفداران از این ناحیه کوچک ترین نگرانی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 686

به "طرفداران نگران سنگین ترین بدهی پرسپولیس در فیفا نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران نگران سنگین ترین بدهی پرسپولیس در فیفا نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید