واکنش ایران به جنجال رسانه ها درباره بازگشت دانشجویان از ایتالیا

به گزارش بازی های اندروید، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه ایران به اخبار بازگشت داشنجویان از ایتالیا واکنش نشان داد.

واکنش ایران به جنجال رسانه ها درباره بازگشت دانشجویان از ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهایی که از سوی بعضی افراد غیرمطلع در مورد بازگشت دانشجویان ایرانی از ایتالیا اجرا شده و با تاکید بر هماهنگی کامل دولت و ارکان آن در مبارزه با کرونا و کم کردن آثار و تبعات منفی آن گفت: یکی از ماموریت های سنگین وزارت امور خارجه بعد از شیوع بیماری کرونا و توقف پروازها یا بسته شدن بسیاری از مرزها، انتقال ایرانیان علاقمند بازگشت به کشور از جمله دانشجویان بوده است. این امر به وسیله رایزنی فشرده با مقامات کشورهای مربوطه و در هماهنگی نزدیک با وزارت بهداشت و شرکت های هواپیمایی اجرا شده و همچنان ادامه دارد .

وی توضیح داد: بدیهی است پس از انتقال هموطنان عزیز به داخل کشور، وزارت امور خارجه هیچ دخالتی در اِعمال پروتکل های بهداشتی ندارد و اصولا چنین امر مهمی در حوزه وظائف و ماموریت های وزارت امور خارجه قرار ندارد.

موسوی تاکید نمود: حفظ جان و سلامت مردم ایران به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و تمامی اتباع کشور در هر شرایطی باید مقررات و پروتکل های بهداشتی آن وزارت را رعایت نمایند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 450

به "واکنش ایران به جنجال رسانه ها درباره بازگشت دانشجویان از ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایران به جنجال رسانه ها درباره بازگشت دانشجویان از ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید