پاشینیان: روسیه در صورت بروز تهدید به ارمنستان یاری خواهد نمود

به گزارش بازی های اندروید، نخست وزیر ارمنستان ضمن تشریح دلایل شکست این کشور در درگیری های نظامی در منطقه قره باغ، تأکید کرد: در صورت تعدی طرف آذربایجانی به منطقه مرزی سیونیک، نه تنها ارتش ارمنستان، بلکه روسیه نیز مداخله خواهد نمود.

پاشینیان: روسیه در صورت بروز تهدید به ارمنستان یاری خواهد نمود

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه با تلویزیون ملی این کشور ابراز اطمینان کرد که در صورت تعدی به منطقه سیونیک (یک منطقه مرزی ارمنستان) توسط آذربایجان، روسیه در اوضاع مداخله خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی شرح داد: در نتیجه اقدامات طرف آذربایجانی در مرز سیونیک، جنگ در منطقه سرکوب شد. نه تنها در حال حاضر، بلکه به طور کلی، اکنون در موقعیتی قرار گرفته ایم که در صورت هر نوع تعدی به سیونیک، نه تنها نیروهای مسلح ارمنستان، بلکه روسیه نیز وارد عمل خواهد شد. و این توافق فقط برای این کار اجرا شده است.

پاشینیان با تأکید بر اینکه مهمترین مسئله برای ارمنستان در حال حاضر مسئله امنیت است، اضافه نمود: درک دلایل شکست طرف ارمنی در درگیری در قره باغ کوهستانی بسیار ضروری و مهم است. و من وظیفه خود می دانم که تمام حقایق مربوط به جنگ را تعیین کنم.

نخست وزیر ارمنستان در این رابطه با ملاقات خود با بعضی نیروهای در حال جنگ اشاره نمود که به گفته یکی از آنها، با وجود موجود بودن سلاح در انبارها، به واحد آنها سلاح تحویل داده نمی شد و اگر فقط این مسئله تأیید گردد، یکی از دلایل شکست ارمنستان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 877

به "پاشینیان: روسیه در صورت بروز تهدید به ارمنستان یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشینیان: روسیه در صورت بروز تهدید به ارمنستان یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید