پوتین بر تقویت توانمندی روسیه در ساخت جنگ افزارهای پیشرفته تاکید نمود

به گزارش بازی های اندروید، رئیس جمهور روسیه در سخنانی در وزارت دفاع این کشور بر تقویت نیروهای راهبردی روسیه و تجهیز نیروهای مسلح این کشور به جنگ افزارهای پیشرفته تاکید نمود.

پوتین بر تقویت توانمندی روسیه در ساخت جنگ افزارهای پیشرفته تاکید نمود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه بر تداوم تقویت نیروهای مسلح این کشور و ساخت جنگ افزارهای جدید تأکید کرد.

به نوشته وبگاه نیوز آرمینیا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی در وزارت دفاع روسیه این زمینه گفت که روسیه همچنان به تقویت بالقوه نیروهای راهبردی خود و ارسال جدیدترین تسلیحات و تجهیزات نظامی ادامه می دهد.

وی در سخنان خود بر ساخت انواع سلاح های لیزری، موشک های فرا صوت و نیز سامانه های موشکی با دقت هدف گیری بالا اشاره نمود. رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که بسیاری از سلاح های روسی در دنیا همتا ندارند.

ولادیمیر پوتین با استفاده از عبارت جنگ افزار آینده و نمونه هایی از آن ها اضافه کرد: ما اینک از مرحله آزمایش جنگ افزارها به استفاده از آن ها در عرصه های رزمی و حفظ حالت آمادگی رسیده ایم.

پوتین همچنین گفت که تمام این جنگ افزارها در طولانی مدت امنیت روسیه را تضمین می نمایند.

معاون اول وزارت دفاع روسیه چندی قبل گفت که نیروهای مسلح این کشور با وجود تحریم های آمریکا و بعضی متحدان این کشور، چندی دیگر به جدیدترین تجهیزات جنگی از جمله سامانه های دفاع موشکی پیشرفته و بمب افکن های راهبردی جدید تجهیز خواهند شد.

وزارت دفاع روسیه اخیرا هم از شلیک پیروز یک موشک قاره پیمای خود از شهر آستراخان واقع در شمال دریای خزر اطلاع داد. وزارت دفاع روسیه گفت این موشک قاره پیما از منطقه نظامی کاپوستین یار شلیک شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 314

به "پوتین بر تقویت توانمندی روسیه در ساخت جنگ افزارهای پیشرفته تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین بر تقویت توانمندی روسیه در ساخت جنگ افزارهای پیشرفته تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید