پیشنهاد حیرت انگیز تراکتور در خصوص قهرمان لیگ!

به گزارش بازی های اندروید، سهرابی مدیر عامل باشگاه تراکتور گقت: چهار تیمی که الان بالای جدول هستند، سهمیه بگیرند.

پیشنهاد حیرت انگیز تراکتور در خصوص قهرمان لیگ!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نا معین بودن زمان عبور از بحران کرونا باعث شده زمزمه های زیادی در خصوص احتمال تعطیلی مسابقات لیگ در ایران و دیگر کشورهای دنیا به گوش برسد. طبیعتا همه جا هم بحث بر سر این است که اگر لیگ تعطیل شد، تکلیف تیم قهرمان چه خواهد شد. در ایران پرسپولیس در فاصله 9 هفته تا خاتمه فصل با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین است و طرفداران این تیم خواستار اهدای جام به سرخپوشان هستند، هرچند این مساله مخالفانی هم دارد.

با این همه اما شاید جالب ترین دیدگاه را در این زمینه مدیران تراکتورسازی تبریز داشته اند. سهرابی، مدیرعامل تراکتور رسما اعلام نموده باشگاه متبوعش خواستار تعطیلی مسابقات، بدون معین تیم قهرمان است. به این ترتیب لیگ نوزدهم برای همواره در تاریخ بلاتکلیف باقی خواهد ماند. سهرابی گفته 9 هفته به خاتمه مسابقات باقی است و شاید هر اتفاقی در این زمان رخ بدهد، بنابراین نباید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نمایند.

موضوع اما زمانی جالب تر می گردد که مدیرعامل تراکتور بر خلاف قهرمان لیگ، تکلیف سهیه های آسیایی فصل بعد را روشن می نماید و می گوید: چهار تیمی که الان بالای جدول هستند، سهمیه بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 398

به "پیشنهاد حیرت انگیز تراکتور در خصوص قهرمان لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد حیرت انگیز تراکتور در خصوص قهرمان لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید