کاربران Instagram و Facebook Messenger گزارش هایی از مسائل هر دو برنامه را به خصوص در هند گزارش نموده اند

به گزارش بازی های اندروید، به نظر می‌رسد اینستاگرام و Facebook Messenger، که هر دو متعلق به شرکت فیسبوک هستند، برای بیشتر کاربران در سراسر دنیا دچار اختلال شده اند. کاربران مسنجر فیس‌بوک گزارش می‌دهند که پیغام های جدید ارسال نمی‌شوند و کاربران اینستاگرام موارد مشابه را گزارش می‌کنند. به نظر می رسد این اختلال به وجود آمده در هر دو شبکه پیغام رسان اجتماعی در حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت هند شروع شده است.

کاربران Instagram و Facebook Messenger گزارش هایی از مسائل هر دو برنامه را به خصوص در هند گزارش نموده اند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،به نظر می‌رسد که این یک مساله بین پلتفرمی باشد، کاربران هر دو Facebook Messenger و Instagram این مسائل را در برنامه‌های خود گزارش کردند، اما شرکت متعلق به مارک زاکربرگ، که در حال حاضر درگیر دو پرونده قضایی عدم اعتماد در ایالات متحده است، هیچ واکنشی نسب به این اتفاق نشان نداده‌است و گویی با این عمل به نوعی این اختلال را تکذیب می‌کند. مسائل گزارش شده مرتبط با مسنجر فیسبوک شامل عدم امکان اتصال به سرورها و پیام‌های جدیدی است که ارسال نمی‌شوند. اینستاگرام نیز علاوه بر بارگذاری نکردن استوری‌ها و پیام‌های شخصی، در بعضی از بخش‌های دیگر آن نیز کار نمی کند.

نمودار Downdetector نشان می‌دهد که تعداد شکایات حدودا در ساعت 3:00 بعد از ظهر به وقت هند جهش ناگهانی داشته است. این موج در اروپا و ژاپن نیز شروع شد، اما به بیشتر کاربران هندی درگیر این قضیه شدند.

با این وجود تعداد شکایات‌ها همچنان در حال افزایش است. جدا از Downdetector ، IsTheServiceDown و IsItDown نیز افزایش قابل توجه تعداد موارد گزارش شده در Facebook Messenger و Instagram را تایید کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 844

به "کاربران Instagram و Facebook Messenger گزارش هایی از مسائل هر دو برنامه را به خصوص در هند گزارش نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران Instagram و Facebook Messenger گزارش هایی از مسائل هر دو برنامه را به خصوص در هند گزارش نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید