کاهش چشمگیر پذیرش کرونایی در قم

به گزارش بازی های اندروید، تهران (پانا) - به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، درباره آخرین شرایط مبتلایان به بیماری کووید-19 در استان قم در 24 ساعت گذشته و منتهی به 28 آذرماه جاری، 23 تَن در اورژانس مرکزهای درمانی این استان با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شده اند.

کاهش چشمگیر پذیرش کرونایی در قم

به گزارش ایسنا، استان قم ماه پیش در همین روزها آمار بسیار بالایی در ثبت بیماران کرونایی داشت. به طوری که بیمارستان های قم جایی برای پذیرش بیمار نداشتند و صدها نفر منتظر حضور در بیمارستان بودند. پذیرش های کرونایی نیز از 100 و 200 هم گذشته بود.

اما با پشت سر گذاشتن از ابتدای آذرماه و اعمال محدودیت های وسیع این آمار همچون کشور کاهشی شده است و آمار مراجعات مشکوک به کرونا به زیر 30 نفر رسیده است.

در همین زمینه امروز محمدرضا قدیر عصر آدینه در گفت وگویی گفت: در 24 ساعت اخیر 14 تن بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان داشته ایم.

وی اظهار داشت: 38 تن نیز از کل بیمارانی که در روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شده اند.

وی بیان نمود: در حال حاضر 174 تن مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند که حال 45 تن از آن ها وخیم است و همچنین یک تن کرونا مثبت جان خود را از دست داد.

این درحالی است که همه نگران تجمع گسترده مردم در شب یلدای سال جاری هستند و به همین دلیل در قم نیز ترددها کنترل شده و محدودیت های جدید نیز وضع و اعمال می گردد تا این فرایند کاهشی در هفته متصل به دی ماه که به همراه آذرماه هرساله بیشترین حجم بیماری های ویروسی را شکل می داد حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 907

به "کاهش چشمگیر پذیرش کرونایی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش چشمگیر پذیرش کرونایی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید