کدام جاده های ایران مسدودند؟

به گزارش بازی های اندروید، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور تهران - فشم محدوده رودک از بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، بوشهر، گیلان و مازندران خبر داد.

کدام جاده های ایران مسدودند؟

به گزارش خبرنگاران، علی اکبرآشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در محورهای هراز و کندوان

وی در تشریح آخرین شرایط ترافیکی محورهای شمال، اظهار کرد: دوربین های نظارت تصوری تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در جهت رفت و برگشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک سنگین در محور تهران - فشم محدوده رودک خبر داد.

بارش باران در محورهای 4 استان

آشوری از بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، بوشهر، گیلان و مازندران خبر داد.

وی از راننده های محورهای کوهستانی و برفگیر خواست حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

آزادراه تهران-کرج پرترددترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه تهران-کرج، آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

کاهش 6 درصدی ترافیک جاده ها

آشوری اضافه نمود: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2278 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 6.1 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 19 درصد،بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد 11 جاده

وی با اشاره به انسداد چندین جاده بیان نمود: در حال حاضر کماکان محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است تا ترافیک عبوری در این محورهای نداشته باشیم.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اضافه نمود: همچنین جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور خرم آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 882

به "کدام جاده های ایران مسدودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام جاده های ایران مسدودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید