کرونا فعالیت صلح بانان سازمان ملل را نیز متوقف کرد

به گزارش بازی های اندروید، فعالیت صلح بانان سازمان ملل به دلیل شیوع گسترده ویروس جدید کرونا در سراسر جهان متوقف شد.

کرونا فعالیت صلح بانان سازمان ملل را نیز متوقف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان ملل شامگاه سه شنبه گفت استقرار و فعالیت نیروهای صلح بان جدید را در مناطق مختلف جهان، به دلیل شیوع ویروس کووید19 متوقف کرده است.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس ضمن اعلام این خبر، گفت گردش و بازاسقرار صلح بانان و نیروهای پلیس بین المللی کنونی نیز تا تاریخ سی ام ژوئن تعلیق می شود.

دوجاریک همچنین گفت که 13 هیأت صلح بانی سازمان ملل هم اکنون به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا با شیوع ویروس کرونا مقابله و آن را مهار کنند و از آلوده نبودن نیروهای جدید اطمینان حاصل کنند.

به نوشته وبگاه سی بی اس، وی در این باره توضیح داد: هم اکنون نیروهای [صلح بان] هیچ تحرکی نداشته و [از مناطق تحت پوشش] خارج یا به آن وارد نمی شوند. البته استثناهای بسیار کمی شاید در نظر گرفته شود.

این مقام سازمان ملل افزود که هم موضوع عالم گیری ویروس کرونا و هم هزینه هایی که این ویروس روی دست این سازمان گذاشته است، دلیل اتخاذ این تصمیم است.

بر اساس آمار قرار گرفته روی سایت ورلداُمتر، تا کنون در سراسر جهان 1،444،822 نفر به ویروس کووید19 مبتلا شده و 83،109 نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند. در مقابل اما فقط 309،113 نفر از این ویروس بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 438

به "کرونا فعالیت صلح بانان سازمان ملل را نیز متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فعالیت صلح بانان سازمان ملل را نیز متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید