استقلال به هدفی که داشت رسید، تفکرات برخی مربیان باید تغییر کند

به گزارش بازی های اندروید، غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگاران و در خصوص ارزیابی از دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی نود و هشتم این دو تیم گفت: مدتها بود که بازی چنین جذابی را از دو تیم شاهد نبودیم. فرصت های زیادی برای دو تیم به وجود آمد که هر دو تیم در پی آن بودند که بتوانند به سه امتیاز این بازی دست یابند. استقلال با توجه به اینکه فاصله امتیازی خوبی با پرسپولیس داشت تلاش کرد بتواند این فاصله را حفظ کرده تا در ادامه راه لیگ آرامش بیشتری داشته باشد.

استقلال به هدفی که داشت رسید، تفکرات برخی مربیان باید تغییر کند

وی افزود: شرایط پرسپولیس با استقلال متفاوت بود. این تیم باید تلاش می کرد تا مقابل استقلال برنده باشد تا هم از لحاظ روحی شرایط خود را بهتر کند و هم بتواند فاصله اش را با استقلال به حداقل رسانده تا امیدواری هایش نسبت به قبل بیشتر شود. با نتیجه ای که رقم خورد استقلال بود که توانست به آنچه که می خواهد دست یابد. اگرچه فرهاد مجیدی معتقد بود برای تساوی پای به این دیدار نگذاشته اما همین یک امتیاز هم آبی پوشان را در حاشیه امنیت قرار داد.

مهاجم پیشین سرخابی ها در ادامه شرح داد: بازی صحنه های زیادی داشت و دو تیم بارها بر روی دروازه یکدیگر خطر به وجود آوردند. استقلال در دقایق ابتدایی سه موقعیت را از دست داد که یکی از آنها یک صحنه مشکوک به پنالتی بود که از سوی داور گرفته نشد و یکی از آنها ضربه ارسلان مطهری بود که میلی متری از کنار دروازه پرسپولیس گذشت و گوهری تنها تماشاگر این ضربه بود. اما در دقایق سرانجامی این پرسپولیس بود که توانست از غفلت مدافعان استقلال سود برده و گل اول را وارد دروازه کند و با روحیه خوبی راهی رختکن شود و خود را برای 45 دقیقه دوم آماده کند.

فتح آبادی گفت: در نیمه دوم استقلال کاملاً تغییر کرد. این تیم نشان داد که حساسیت های دربی هم نمی تواند باعث شود که تمرکز خود را از دست بدهند. مجیدی با چند تغییر کار تاکتیکی تیم را عوض کرد و تغییر سیستم داد و توانست از طریق بازیکنی که هفته ها مورد انتقاد بود، گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کرده تا این بازی با تساوی به سرانجام رسیده و این استقلال باشد که از نتیجه به دست آمده راضی به رختکن برود.

فتح آبادی در مورد استعفای یحیی گل محمدی گفت: این که چه اتفاقاتی قبل از بازی رخ داده که به جای لک، گوهری درون دروازه ایستاده، صحبت از مربی گری علی دایی به میان آمده و یحیی در سرانجام این دیدار استعفا داده، کاملاً مشخص نیست. اما اعتقاد دارم که استعفا دردی از پرسپولیس درمان نمی کند. اگر قرار است این تیم هفت بازی باقیمانده را با قدرت به سرانجام رسانده و هنوز به قهرمانی امیدوار باشد، باید این مسائل را کنار گذاشته تا بتواند با یک وحدت و اتحاد در پی رسیدن به قهرمانی باشد.

مهاجم پیشین سرخابی ها در سرانجام اعلام نمود: امیدوارم در سال نو دیگر شاهد چنین رفتارهایی از مربیان و دیگر بازیکنان فوتبال نباشیم. باید تفکرات خود را تغییر دهیم تا بتوانیم حرفه ای تر فکر و حرفه ای تر عمل کنیم. بنابراین آرزو دارم این مسائل حاشیه ای در فوتبال ما از بین برود تا شاهد جذابیت های فوتبال در لیگ کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1572

به "استقلال به هدفی که داشت رسید، تفکرات برخی مربیان باید تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به هدفی که داشت رسید، تفکرات برخی مربیان باید تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید