امکان ارسال نظر در کانال های تلگرام فراهم شد

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- بروزرسانی جدید تلگرام به کاربران اجازه می دهد نظر خود را در کانال های مختلف ارسال نمایند و به صورت ناشناس ادمین یک گروه شوند.

امکان ارسال نظر در کانال های تلگرام فراهم شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، برنامه تلگرام به تازگی از چند ویژگی جدید خود رونمایی نموده است. طی بروزرسانی جدید این برنامه اکنون کاربران تلگرام می توانند در بخش جست وجو از فیلتر های مختلف استفاده نمایند، مدیریت گروه را در حالت ناشناس قرار دهند و در کانال های مختلف برای هر پست نظر جداگانه ارسال نمایند.

این بروزرسانی ها همان طور که تعیین است اهداف مختلفی دارند برای مثال قابلیت ادمین ناشناس به کاربران این امکان را می دهد که نام و تعیینات خود را پنهان نمایند تا کاربران دیگر متوجه مدیریت آن ها نشوند. ویژگی ارسال نظر در کانال ها نیز برای ایجاد نظم و ارتباط بیشتر بین کاربران و ادمین هر کانال ارائه شده است.

جزئیات قابلیت های جدید تلگرام

بر اساس پست جدیدی که در وبلاگ تلگرام منتشر شد، کاربران با استفاده از فیلتر های مختلف بخش جست وجو می توانند تصاویر، ویدئو ها، لینک ها و پوشه های مختلف را با سرعت بیشتری پیدا نمایند. برای مثال برای پیدا کردن یک لینک کاربران می توانند تاریخ میلادی روز مورد نظر را تایپ نمایند تا برنامه آن ها را به بخش مورد نظر برساند.

طبق گفته مسئولان تلگرام این ویژگی اجازه می دهد افراد پیغام های خاص خود را از سال ها پیش با تایپ کردن یک کلمه پیدا نمایند. در ادامه افرادی که تمایل دارند در گروه های مختلف شناسایی نشوند می توانند از قابلیت مدیریت ناشناس استفاده نمایند. پس از فعال شدن حالت ناشناس ادمین که با عنوان Batman Mode شناسایی می گردد، پیغام هایی که از سوی مدیر گروه ارسال می شوند با نام اصلی گروه نمایان می شوند و هویت مدیر گروه فاش نمی گردد.

ویژگی اظهار نظر در کانال ها نیز از دیگر قابلیت هایی به حساب می آید که تلگرام در بروزرسانی جدید خود جای داده است. این امر برای ایجاد ارتباطی نزدیک تر با کانال های تلگرامی اجرا شده و حالا مدیران هر کانال می توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند. برای فعال سازی این قابلیت در کانال افراد باید به تنظیمات آن رفته و بخش Discussion یا گفت وگو را فعال نمایند. لازم به ذکر است؛ تلگرام قابلیت های دیگری را نیز مانند انیمیشن های روان، تنظیمات جدید کیبورد و تغییر متفاوت حالت شب و روز به برنامه خود اضافه نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 754

به "امکان ارسال نظر در کانال های تلگرام فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ارسال نظر در کانال های تلگرام فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید