انتقال سهام عدالت به وراث متوقف شد

به گزارش بازی های اندروید، براساس تصمیم گیری جدید سازمان خصوصی سازی، انتقال سهام عدالت افراد متوفی به وراث متوقف شده است.

انتقال سهام عدالت به وراث متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان خصوصی سازی از قبل اعلام نموده بود وراث برای انتقال سهام عدالت فرد متوفی می توانند با ارائه مدارک لازم به وسیله دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیکی دولت اقدام نمایند و به میزان سهم الارث سهام عدالت را به نام خود نمایند اما از صبح امروز اعلام شد که این اقدام متوقف شده است.

حسن علایی عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی امروز (شنبه) در تبادل نظر با ایرنا درباره علت توقف انتقال سهام عدالت فرد متوفی به وراث گفت: از زمانی که بحث آزادسازی سهام عدالت مطرح شد لازم بود تا در یک مدت زمان تعیین تعداد مشمولین را به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کنیم و شرکت مذکور براساس تعداد اعلام شده باقی اقدامات را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه اگر مانع از انتقال سهام عدالت افراد متوفی نمی شدیم زمانی که وارث افراد متوفی به سامانه مراجعه می کردند تعداد افرادی که به شرکت سپرده گذاری اعلام کردیم تغییر می کرد، اضافه کرد: برای جلوگیری از مسائل احتمالی این اقدام را به صورت موقت متوقف کردیم تا پروژه آزادسازی سهام عدالت به اتمام برسد و بعد از آن وراث می توانند ظرف یک یا دو ماه آینده اقدامات قانونی را با مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام دهند و بعد به وسیله شرکت سپرده گذاری انتقال سهام آنها انجام خواهد شد.

علایی گفت: کسانی که در حال حاضر نمی توانند روش مدیریت خود را به وسیله سامانه انتخاب نمایند به صورت اتوماتیک روش غیرمستقیم برای آنها انتخاب می گردد اما بعد از انجام اقدامات مربوط به آزادسازی، وراث متوفی می توانند به میزان سهم الارث خود سهام عدالت را به نام بزنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 499

به "انتقال سهام عدالت به وراث متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال سهام عدالت به وراث متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید