بازسازی ساختمان قدیمی

به گزارش بازی های اندروید، در این پروژه که ساختمان به روش قدیمی ساخته شده است کارفرما تصمیم دارد که تغیراتی با کم ترین هزینه در داخل آن انجام گیرد.

بازسازی ساختمان قدیمی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در روز اول نیرو های فنی تمام وسایل ها را برداشته و آغاز به تخریب مینمایند. کناف و سقف کاذب ساختمان که به روش قدیمی میباشد توسط کارگران تخریب میگردد و تیم مهندسی با مشاوره دریافت و برنامه ریزی تمام دیوارهایی که در طراحی نشان میدهد که باید تخریب گردد آنها را تخریب مینمایند . نظر کارشناس شرکت در خصوص پروژه این بود که ساختمان جدا از بازسازی و نوسازی برخی از عناصر آن هم احتیاج به تعمیرات دارد و نظر کارفرما بر این بود که خانه آنها احتیاج به تغیرات دارد ولی نمی دانستند باید چه کاری انجام دهند و بیشترین خواسته آنها این بوده که منزل اشان از چیزی که هست عظیم تر به چشم بخورد و مکان پذیرایی و نشیمن آنها از یکدیگر جدا گردد.

سلیقه آنها برای رنگ دیوارها بیشتر رنگ گرم بود. در روز دوم بازسازی منزل کارفرما مبلمان خود را طبق سلیقه خودشان انتخاب مینمایند و همزمان در همان روز اکیپ فنی با استفاده از رابیتس آغاز به ساخت سقف کاذب مینمایند . در روز سوم مهندسان طراح در محل حضور پیدا مینمایند و طبق طراحی داخلی که توسط نرم افزار سه بعدی صورت گرفته با خود مکان مشاهده مینمایند و تیم طراح نظر خودشان را با نحوه عملکرد معماری میدهند و در آن روز آغاز به نصب کاغذ دیواری و جاهایی که باید رنگ گردد انجام میگردد .برای نصب کاغذ دیواری باید سعی گردد که چسب تمام کاغذ را بپوشاند . در روز چهارم نصب چوبها و پارتیشن و کمد ها و تعمیرات ساختمان و آیفون تصویری و اجرای نورپردازی انجام می گردد . بعد از اتمام کار بازدید ناظر شرکت از ساختمان می باشد. یکی از اشکال هایی که درفضای داخلی گرفته میگردد نصب لوله گاز و آیفون تصویری و تلوزیون برروی یک دیواری که جلوی مبلمان مهمان ها قرار گرفته است می باشد و باید یکی از آنها برداشته گردد .تصمیم ایشان این بود که لوله گاز را نمیگردد بست زیرا اگردر خانه اتفاقی رخ دهد سریع آن را باز و بسته نمایند ولی آیفون تصویری به دلیل اینکه دیده نگردد مکان اش تغیر کند . در روز آخر چیدمان خانه می باشد پرده های خانه لوستر ها تعویض میگردد قالی ها پهن میگردد و مبلمان هایی که توسط کارفرما انتخاب شده جایگذاری میگردد .در قسمت طراحی داخلی ساختمان با گذاشتن پارتیشن چوبی کادری را برای آن فضا به وجود آوردند که حالت خصوصی تری به مکان نشیمن داده باشند و طبق سلیقه کارفرما طراحی بنا نشیمن به صورت مدرن و پذیرایی به صورت نیمه کلاسیک می باشدو فضای نشیمن دیوار پشت تلوزیون با کاغذ دیواری گلی و بنفش که حالت تمرکز را ایجاد میکند و دیوارهای کناری آنها حالت ساده می باشد .

از پروژه های بازسازی ساختمان دکوراسیون لوکس و طراحی نما شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 402

به "بازسازی ساختمان قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید