تخلفات نشریات دانشجویی را با سعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم

به گزارش بازی های اندروید، معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به فعال بودن بیش از 4000 نشریه دانشجویی در کشور، گفت: ما تخلفات نشریات دانشجویی را با سعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم.

تخلفات نشریات دانشجویی را با سعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب در مورد بعضی محدودیت ها برای فعالیت های نشریات دانشجویی، اظهار کرد: مواردی که در نشریات دانشجویی مطرح می گردد در شورای نظارت بر نشریات دانشجویی مجدد مورد که یک حقوقدان، نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، نمایندگان دانشجویی و نماینده ای از وزارت علوم عضو این شورا هستند را مورد آنالیز قرار می دهیم.

وی در ادامه توضیح داد: در شورای نظارت بر نشریات دانشجویی کوشش می گردد موارد را بر اساس موارد موجود در قانون مطبوعات مورد آنالیز قرار بدهیم، حتی در آنالیز های تخلفات نشریات دانشجویی در بعضی موارد پا را فراتر از مرزهایی که این قانون تاکید نموده است، می گذاریم بنابراین در حوزه تخلفات دانشجویی ما موارد را با صعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم مگر اینکه موضوع تخلف سنگین باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم از مجوز فعالیت بیش از 6000 نشریه دانشجویی در کشور اطلاع داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مواردی که به عنوان تخلف در حوزه نشریات دانشجویی مطرح می گردد در مقایسه با آمار 6 هزار نشریه دانشجویی کل کشور بسیار اندک است.

دکتر غفاری در سرانجام تاکید نمود: از تعداد 6 هزار نشریه دانشجویی در کشور، بیش از 4 هزار نشریه فعال هستند و منتشر می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 192

به "تخلفات نشریات دانشجویی را با سعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات نشریات دانشجویی را با سعه صدر و اغماض بیشتری آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید