جام ملت های آفریقا، مصر با گلزنی صلاح به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش بازی های اندروید، شاگردان کارلوس کی روش با غلبه بر مراکش به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های آفریقا راه پیدا کردند.

جام ملت های آفریقا، مصر با گلزنی صلاح به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش خبرنگاران، در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا، امروز (یکشنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران تیم های ملی مصر و مراکش در ورزشگاه احمدو اهیدجوی شهر یائونده مرکز کامرون به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر یک مصری ها و صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی همراه بود.

مصر تحت هدایت کارلوس کی روش در حالی به مرحله نیمه نهایی راه یافت که در دقیقه 6 دروازه اش از روی نقطه پنالتی از طریق صوفیان بوفال باز شد. برتری مراکشی ها تا دقیقه 53 ادامه داشت تا اینکه محمد صلاح ستاره فراعنه در دقیقه 53 گل تساوی را برای مصر زد. با این گل بازی به وقت های اضافه کشیده شد و ترزگه دومین گل مصر را هم زد تا مسبب صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شود، جایی که باید به مصاف تیم ملی کامرون برود.

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های ملی سنگال و گینه استوایی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی حریف بورکینافاسو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1514

به "جام ملت های آفریقا، مصر با گلزنی صلاح به مرحله نیمه نهایی صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آفریقا، مصر با گلزنی صلاح به مرحله نیمه نهایی صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید