جدایی گل محمدی از پرسپولیس؟ ، باید به تصمیم یحیی احترام گذاشت!

به گزارش بازی های اندروید، پیشکسوت فوتبال به شایعه جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس واکنش نشان داد.

جدایی گل محمدی از پرسپولیس؟ ، باید به تصمیم یحیی احترام گذاشت!

به گزارش خبرنگاران، حمید درخشان در پاسخ به این پرسش که مهم ترین عامل قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی را در چه چیزی می دانید؟ اظهار کرد: همبستگی تیم پرسپولیس، اعضای فنی، مدیریت و همدلی و کوشش بازیکنان فاکتور بسیار مهمی است که یک تیم را به سمت پیروزیت سوق می دهد. این عوامل در قهرمانی تیم پرسپولیس نقش موثری داشت.

بازیکنان پرسپولیس تیم را به حاشیه نبردند

وی درباره این که پرسپولیس در اواسط فصل 8 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت و فکر می کنید چه عاملی باعث شد پرسپولیس این اختلاف را جبران کند؟ اضافه نمود: همبستگی بین بازیکنان و همدلی بین کادر فنی و مدیریت یاری کرد تا آرامش در تیم پرسپولیس ایجاد گردد و دور از مسائل حاشیه ای برای جبران عقب ماندگی خود از جدول لیگ برتر فوتبال کوشش کند. در حقیقت برخلاف سایر تیم ها که بازیکنانشان تیم را به حاشیه کشیدند، پرسپولیس دور از مسائل حاشیه ای نهاده شد و همین عامل سبب شد پرسپولیس به اهداف از پیش مشخص شده خود دست یابد و کوشش ها به خوبی جواب داد.

پیشکسوت پرسپولیس توضیح داد: مسائل حاشیه ای حتی اگر بزرگترین تیم جهان نیز باشی تمرکز بازیکنان را بهم می ریزد، تمرکز بالا و کار و کوشش زیاد فاکتورهای مهمی هستند که مسیر پیروزیت یک تیم را هموار می نماید.

تغییرهای مدیریتی به نفع ورزش نیست

درخشان بعلاوه درباره شایعات مطرح شده در مورد کنارگیری رضا درویش از پرسپولیس، گفت: نمی دانم چرا در کشورمان یک مدیر با وجود عملکرد پیروز باز هم با شایعه برکناری خود روبرو می گردد. این مساله اتفاق خوبی نیست. واقعا با چه اصل و اصولی اعتقاد داریم که کار یک مدیر را مورد ارزیابی قرار می دهیم و نتیجه آن ارزیابی را می بینیم یا با احساس مان تصمیم می گیریم که یک مدیر بماند و یا برود. باید اجازه دهند این مدیرها تجربه ای به دست آورند و با تقویت نقاط قوت خود ضعف ها را بپوشاند و با ثبات مدیریتی، قوی تر حرکت نمایند. تغییرات مدیریتی به سود ورزش نیست.

انتقاد از مهاجمان خارجی پرسپولیس

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در حالی به قهرمانی رسید که در طول فصل برای تقویت خط حمله خود دو مهاجم خارجی جذب کرد، عملکرد آنها را چطور می بینید؟ توضیح داد: این دو مهاجم خارجی اصلا خوب نبودند و تنها لوکادیا عملکرد پیروزی داشت که او هم تیم را ترک کرد. بقیه بازیکنان خارجی یاری حال پرسپولیس نبودند و کار خاصی در این تیم انجام ندادند. اگر پرسپولیس بازیکنان خارجی باکیفیت تری داشت، به مراتب وضعیتش هم بهتر می شد. پرسپولیس باید در پی جذب بازیکنان خارجی بهتری باشد تا در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: چند سال است در آسیا نمی توانیم قهرمان شویم و باید تغییراتی در تیم ایجاد گردد تا با تیم قوی تر به جام لیگ قهرمانان آسیا برویم.

باید تصمیم گل محمدی احترام بگذاریم

درخشان در خاتمه در پاسخ به این پرسش که با خاتمه فصل شایعاتی درباره جدایی یحیی از پرسپولیس مطرح شده، نظرتان در این خصوص چیست؟ اضافه نمود: نباید فشار روحی زیادی روی یحیی بگذاریم. باید اجازه دهیم که با تفکر باز و ایده های خوب تصمیم خود را بگیرد. حق انتخاب با یحیی گل محمدی است و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1775

به "جدایی گل محمدی از پرسپولیس؟ ، باید به تصمیم یحیی احترام گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی گل محمدی از پرسپولیس؟ ، باید به تصمیم یحیی احترام گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید