دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز آدینه

به گزارش بازی های اندروید، دعای حضرت زهرا سلام الله علیها در روز آدینه را بخوانید.

دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز آدینه

اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنْ أَقْرَبِ مَنْ تَقَرَّبَ إِلَیْکَ، وَ أَوْجَهِ مَنْ تَوَجَّهَ إِلَیْکَ، وَ أَنْجَحِ مَنْ سَأَلَکَ وَتَضَرَّعَ إِلَیْکَ. اَللّهُمَّ اجْعَلْنا مِمَّنْ کَأَنَّهُ یَراکَ إِلی یَوْمِ الْقِیامَهِ الَّذی فِیهِ یَلْقاکَ، وَلا تَمُتْنا إِلاّ عَلی رِضاکَ . اَللّهُمَّ وَاجْعَلْنا مِمَّنْ أَخْلَصَ لَکَ بِعَمَلِهِ وَ أَحَبَّکَ فی جَمِیعِ خَلْقِکَ .

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَاغْفِرْ لَنا مَغْفِرَهً جَزْمَاً، حَتْماً، لا نَقْتَرِفُ بَعْدَها ذَنْباً، وَ لا نَکْتَسِبُ خَطیئَهً وَلا إِثْمَاً .

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، صَلاهً نامِیَهً دَائِمَهً زاکِیَهً مُتَتابِعَهً مُتَواصِلَهً مُتَرادِفَهً بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمین .

خداوندا! ما را از جمله کسانی قرار ده که بیش از همه به تو نزدیکی جسته اند، و از آنان که بیش از همه روی به سوی تو دارند، و از کسانی که درخواستشان بیش از همه روا گشته و به پیشگاهت تضرع و فروتنی آورده اند.

خدایا! ما را تا روز قیامت، در زمره آنان قرار ده که گویی تو را می بینند، قیامتی که در آن، تو را دیدار خواهند کرد، و ما را نمیران مگر بر رضای خودت .

خداوندا! ما را از کسانی قرار ده که به عمل خویش اخلاص به پیشگاهت آورده و در میان همه خلق و آفریدگانت، تو را دوست می دارند .

خداوندا! بر محمد و آل محمد درود فرست، و ما را با آمرزشی قطعی و حتمی بیامرز که پس از آن نه گناهی به انجام رسانیم و نه خطایی مرتکب شویم . خدایا! بر محمد و آل محمد درود فرست، درودی که همیشه رجحان یابد و دایمی و پاک و بسیار و بدون فاصله و در پی هم باشد به رحمتت سوگند ای مهربانترین مهربانان .

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 297

به "دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید