سولسشایر: باید از فشار موجود استفاده کنیم، پوگبا و واران مدتی دور از ترکیب خواهند بود

به گزارش بازی های اندروید، سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد شرایط تیمش را پیش از بازی با واتفورد در لیگ برتر انگلیس تشریح کرد.

سولسشایر: باید از فشار موجود استفاده کنیم، پوگبا و واران مدتی دور از ترکیب خواهند بود

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در آستانه مسابقه فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل واتفورد در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: در این مدت (در بازه پنجره بازی های ملی اخیر) مثل همواره با باشگاه در ارتباط بودم. این وقفه به خاطر بازی های ملی طولانی بود، اما از آن به نفع خود استفاده کردیم و احساس می کنم که ما و بازیکنان واکنش خوبی به اتفاقات اخیر داشته ایم و برای بازی با واتفورد آماده هستیم.

وی اضافه نمود: هفته خوب و مثبتی را پشت سر گذاشتیم و این فرصت را داشتیم تا با بازیکنان خود کارهایی انجام دهیم. می دانیم که به خاطر فرایند نه چندان خوب اخیرمان تحت فشار هستیم، فشاری که باید از آن استفاده کنیم و تیم بهتری شویم و بازیکنان هم برترین بازی شان را به نمایش بگذارد. باید از بازی با واتفورد لذت ببریم.

سرمربی منچستریونایتد بیان کرد: نمی دانم چند بازی در خارج از خانه داشته ایم. مقابل لسترسیتی شکست خوردیم، اما باید از رکورد شکست ناپذیری که پیش از آن در بازی های خارج از خانه داشتیم، برای تقویت اعتماد به نفس مان استفاده کنیم. مسابقه با واتفورد بازی خیلی مهمی است، درست مثل دیگر بازی های لیگ برتر انگلیس.

سولسشایر در مورد شرایط بازیکنانش گفت: پل پوگبا و رافائل واران برای مدتی به دور از ترکیب خواهند بود. بعضی دیگر از مصدومان ما تا روز یکشنبه و بعضی دیگر تا هفته دیگر به شرایط بازی خواهند رسید. بعضی موارد را در تمرینات اصلاح کردیم و اطمینان دارم فردا بازی خوبی از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

وی توضیح داد: بازیکنان، کادرفنی، خودم و باشگاه همگی برای یک هدف کار می کنیم و آن بهبود شرایط فعلی تیم و کسب نتایج بهتر است. طرفداران هم هنوز از تیم و باشگاه حمایت می نمایند و در این مدت پشت تیم بودند تا دوباره تیم را بسازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1447

به "سولسشایر: باید از فشار موجود استفاده کنیم، پوگبا و واران مدتی دور از ترکیب خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: باید از فشار موجود استفاده کنیم، پوگبا و واران مدتی دور از ترکیب خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید