قایق های معلق WAM، V با پای عنکبوتی بر فراز امواج شناور

به گزارش بازی های اندروید، صنایع رباتیک پیشرفته دریایی کالیفرنیا از 16 سال پیش این قایق های عجیب عنکبوتی را می سازد و از آن موقع تا به امروز پیشرفت قابل توجهی در کشتی ماژولار قابل تطبیق با موج (WAM-V) داشته است.

قایق های معلق WAM، V با پای عنکبوتی بر فراز امواج شناور

به طور خلاصه، WAM-V یک کاتاماران یا قایقی با دو بدنه فوق سبک است که بدنه آن بر روی پایه های تعلیقی هوشمند نصب شده. با استفاده از فنرها،جذب نماینده های شوک و مفاصل توپی، این قایق های حرکت نرمی روی امواج دارند و در شرایط دریایی که برای بقیه ناآرام است، خدمات ارائه می نمایند. مانورپذیری آنها قابل توجه است و می توانند تقریباً گردش 360 درجه ای داشته باشند.

با سرعت زیاد می گردد تجهیزات تازه را به اتصالات آنها اضافه نمود و به سرعت سیستم های پیشرانه، محموله ها و بسته های حسگر/ابزار را برای ماموریت های مختلف به آن اضافه نمود.

آنها برای مونتاژ و جداسازی سریع ساخته شده اند و می توان چهار WAM-V از آنها را در یک کانتینر حمل و نقل استاندارد قرار داد.

نوع بزرگ آنها می تواند یک کابین سرنشین دار را روی خود داشته باشد. انواع دیگر آنها را می توان به صورت مستقل یا با کنترل از راه دور کار نمایند و بسته به مدل، می توانند با موتورهای احتراقی یا موتورهای الکتریکی کار نمایند.

Marine Advanced Robotics آنها را در مقدار های 8، 16 و 22 فوتی (2.4، 4.8، 6.7-m) به فروش می رساند و مقدار های بزرگتر را به صورت سفارشی می سازد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1600

به "قایق های معلق WAM، V با پای عنکبوتی بر فراز امواج شناور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق های معلق WAM، V با پای عنکبوتی بر فراز امواج شناور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید