لذت طبیعت گردی در پارک ناژوان اصفهان

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : اصفهان یک مقصد محبوب و همه چیز تمام برای گردشگری است. از اماکن مذهبی و تاریخی آن که شهره جهانی دارد که بگذریم جاذبه های طبیعی آن هم کم نیست.

لذت طبیعت گردی در پارک ناژوان اصفهان

به گزارش خبرنگاران ، این پارک در غرب اصفهان واقع شده و چیزی حدود 1200 هکتار مساحت دارد. به لطف چنین مساحتی، گردشگران در طول بازدید از پارک ناژوان فرصتی پیدا می نمایند تا با بازدید از باغ ها و منظره ها طبیعی برای مدتی از زندگی شهری فاصله بگیرند و با گشت وگذار در یکی از جاهای تفریحی اصفهان، هوایی تازه نمایند.

در کنار طبیعت زیبا، پارک ناژوان اصفهان تفریح های هیجان انگیزی مانند کمپینگ، تله سیژ، درشکه سواری و قایق رانی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا این پارک بدون هیچ شک و شبهه ای به عنوان یکی از جاهای دیدنی اصفهان شناخته گردد.

برای شما گفتیم که پارک ناژوان امکانات دیدنی زیادی دارد؛ اما باغ پرندگان اصفهان، مجذوب کننده ترین ویژگی این پارک به شمار میرود، این باغ چیزی حدود 1700 مترمربع مساحت دارد و میزبان حدود 5 هزار گونه پرنده خوش الحان است.

باغ خزندگان یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های پارک ناژوان استان اصفهان است که مارهای خطرناک و خزندگان کشنده ای را در این باغ شاهد هستیم.

باغ پروانه ها

از باغ خزندگان که بگذریم به باغ پروانه ها می رسیم که مهد علاقه مندان به طبیعت و گردشگران احساساتی و خوش سلیقه است. این باغ زیبا و دلگشا چیزی حدود دو هزار مترمربع مساحت دارد و در کنار گلچینی از پروانه های زیبا، گردشگران فرصتی پیدا می نمایند تا از گل ها و گیاهان دیدنی باغ پروانه ها در پارک ناژوان اصفهان بازدید نمایند.

نمای داخل آکواریوم تونلی اصفهان در پارک ناژوان

پس از این باغ های مجذوب کننده، به آکواریوم بزرگی می رسیم که اولین آکواریوم تونلی در ایران است و مساحتی برابر با چهار هزار مترمربع دارد و در عمق 7متری در زیر زمین بنا شده است. در این مجموعه آکواریوم ها چیزی حدود شش هزار و پانصد گونه دریایی زندگی می نمایند و آبزیان مختلفی از اقیانوس های مختلف دنیا را در خود جای داده اند. جالب است بدانید نزدیک به 100 گونه از آبزیان آکواریوم اصفهان، موجودات بسیار خطرناک و نادری هستند و هیجان بازدید از این آکواریوم ها را شش گونه کوسه تکمیل نموده است.

آدرس پارک جنگلی ناژوان

آدرس: اصفهان، اتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت.

ساعت کار پارک ناژوان

ساعت کار پارک ناژوان 24 ساعته بوده و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید به این پارک بروید؛ اما برای استفاده از امکانات و تفریحات آن باید به محدودیت های زمانی توجه کنید.

ورودی پارک ناژوان

بعلاوه هزینه ورودی پارک ناژوان در هر یک از بخش ها فرق دارد؛ اما به طور کلی هزینه زیادی شامل حالتان نخواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1646

به "لذت طبیعت گردی در پارک ناژوان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت طبیعت گردی در پارک ناژوان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید