پایگاه ملک خالد عربستان هدف نهاده شد

به گزارش بازی های اندروید، پس از ادعای بامدادی ائتلاف سعودی، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن، صبح امروز (یکشنبه)، بیان کرد که پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب غرب عربستان هدف حمله پهادی قرار گرفته است.

پایگاه ملک خالد عربستان هدف نهاده شد

در بیانیه مذکور آمده است: با کمک خداوند، یگان پهپادی ارتش یمن، بامداد امروز (یکشنبه)، در عملیاتی تهاجمی پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط را با پهپاد قاصف 2k هدف قرار داده و این برخورد به دقت اجرا شده است.

یحیی سریع تأکید کرد که این حمله در چارچوب حق مشروع و در پاسخ به تداوم تجاوز ها و محاصره ائتلاف سعودی علیه مردم یمن اجرا شده است.

این اعلام پس از آن صورت می گیرد که سخنگوی ائتلاف سعودی، بامداد امروز، مدعی شد که پدافند هوایی مستقر در جنوب غرب این کشور توانسته یک پهپاد یمنی را رهگیری کند.

ائتلاف سعودی در ادامه بیانیه خود بعلاوه اعلام نموده بود: ما اقدامات لازم برای حفاظت از خود مطابق با قوانین بین المللی را انجام می دهیم.

حمله ارتش یمن در حالی علیه پایگاه هوایی ملک خالد اجرا شده است که نیرو های صنعاء اخیرا از حمله موفقت آمیز زمینی به خاک عربستان خبر دادند.

شبکه یمنی المسیره به نقل از یک مقام نظامی در ارتباط با این حمله گزارش داده بود، در این عملیات که در جنوب غرب عربستان سعودی اجرا شده، بیش از 80 نظامی عربستان سعودی کشته و زخمی شده و ده ها نفر دیگر اسیر شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1257

به "پایگاه ملک خالد عربستان هدف نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه ملک خالد عربستان هدف نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید