پرواز رفت وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار

به گزارش بازی های اندروید، شما همین حالا می توانید پرواز رفت وبرگشت به شهر رویایی رم از مبدا کلگری را به قیمت 649 دلار از شرکت WestJet بخرید.

پرواز رفت وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار

بطور معمول قیمت این سفر هوایی 528 دلار بیشتر از رقم پیشنهادی WestJet است. ازجمله جاذبه های گردشگری مرکز ایتالیا می توان به Colosseum، Roman Forum، Pantheon و Trevu Fountain اشاره نمود. بعلاوه در تور کانادا همراه ما باشید.

در کنار این پرواز شرکت WestJet گزینه های دیگری نیز دارد که ازجمله آن ها می توان به پرواز 855 دلاری با همکاری KLM و بعلاوه پرواز 891 دلاری با همکاری Air France اشاره نمود.

چگونه این بلیت را رزرو کنیم:
  1. به صفحه Google Flights بروید.
  2. در قسمت مبدا Calgary (YYC) و در قسمت مقصد Rome (FCO) را وارد کنید.
  3. تاریخ رفت و برگشت مدنظر خود را وارد نموده و مقرون به صرفه ترین گزینه را پیدا کنید. هم اکنون مقرون به صرفه ترین پروازها متعلق به ماه اکتبر هستند.

مقرون به صرفه ترین پرواز Google Flights به مبلغ 649 دلار در تاریخ 8 اکتبر کلگری را به مقصد رم ترک نموده و در تاریخ 16 اکتبر به کانادا باز می شود.

اگر قصد انجام سفر دو هفته ای دارید هزینه شما به 804 دلار افزایش پیدا خواهد نمود و باید با پرواز Air Canada در تاریخ 13 اکتبر از کانادا به ایتالیا رفته و در تاریخ 28 اکتبر سفر پرواز بازگشت شوید. با اینحال هزینه این سفر همچنان 373 دلار کمتر از قیمت های معمول است!

همواره به یاد داشته باشید که هنگام جست وجو پروازها آن ها را در Flight Hub هم پیدا کنید. پس از یافتن مقرون به صرفه ترین پرواز آن را مستقیما در وبسایت شرکت های هواپیمایی رزرو نموده و بدنبال تخفیف های بیشتر هم بگردید.

منبع: dailyhive
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1637

به "پرواز رفت وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرواز رفت وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز رفت وبرگشت از کلگری به رم تنها 649 دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید