کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت، مهاجم اروگوئه جایی در برنامه های سرمربی جدید بارسلونا ندارد

به گزارش بازی های اندروید، چندین نشریه اسپانیایی مدعی شده اند که سرمربی هلندی جدید تیم فوتبال بارسلونا به مهاجم اروگوئه ای این تیم گفته است که برای خود به دنبال تیمی جدید باشد.

کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت، مهاجم اروگوئه جایی در برنامه های سرمربی جدید بارسلونا ندارد

به گزارش خبرنگاران، نشریات مارکا، آ اس و اسپورت اسپانیا هر سه در مهم ترین خبر صفحه نخست سایت اینترنتی خود از کنار گذاشته شدن لوئیس سوارس از برنامه های رونالد کومان خبر داده اند.

طبق اعلام این سه نشریه سرمربی هلندی جدید کاتالان ها بعد از دیدار با مسی برای جلب رضایت او برای ماندن در بارسلونا، در شرایطی متضاد به سوارس گفته است که می تواند از آبی و اناری ها جدا گردد، چرا که این مهاجم اروگوئه ای جایی در برنامه های او ندارد.

سوارس در فصل اخیر از مسائل جسمانی و مصدومیت های فراوانی رنج برد هرچند افت محسوس قوای جسمانی و عملکرد او از 18 ماه پیش مشهود بود.

در همین حال رادیو کاتالونیا اعلام نموده است که کومان امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی به سوارس گفته است که برای خود به دنبال تیمی جدید باشد و حالا برنامه او روی پیدا کردن راهی برای انتقال مهاجم اروگوئه ای است.

ستاره سابق لیورپول یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، اما قراردادش بندی دارد که به او اجازه می دهد یک سال دیگر هم در نوکمپ بماند. گویا این بند در صورت حضور سوارس در تعداد مشخصی از بازی های فصل آینده بارسلونا فعال می گردد و به همین دلیل هم کومان می خواهد قبل از شروع فصل جدید سوارس از لیست بازیکنانش خارج گردد. این در حالی است که این بازیکن ملی پوش خود خواستار ماندن است.

در حال حاضر از آژاکس به عنوان تنها مشتری سوارس یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 700

به "کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت، مهاجم اروگوئه جایی در برنامه های سرمربی جدید بارسلونا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت، مهاجم اروگوئه جایی در برنامه های سرمربی جدید بارسلونا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید