آخرین شرایط شهرام عبدلی پس از عمل جراحی ، شرایط سطح هوشیاری این بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش بازی های اندروید، امیر غفارمنش از بازگشت هوشیاری شهرام عبدلی اطلاع داد که از شب گذشته در اوضاع وخیمی به سر می برد.

آخرین شرایط شهرام عبدلی پس از عمل جراحی ، شرایط سطح هوشیاری این بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش خبرنگاران، خبر درباره بستری شدن شهرام عبدلی به انواع مختلف در فضای مجازی دست به دست می گردد. امیر غفارمنش امروز از حالت افت هوشیاری او اطلاع داد و از مردم خواست برای او دعا نمایند.

خبرنگار تسنیم در تماس دوباره با این بازیگر، به خبر امیدوارنماینده ای دست پیدا کرد. غفارمنش از بازگشت هوشیاری شهرام عبدلی اطلاع داد و گفت: من ساعاتی پیش باخبر شدم که هوشیاری شهرام عبدلی بالا آمده است و فضای امیدوارنماینده ای رخ داد، به گونه ای که الآن همه گروه این پروژه ای که در مشهد مشغول به کاریم، خرسند اند.

وی به این نکته اشاره نمود: امیدوارم با دعای مردم همین طور شرایط بهتر گردد و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام گردد و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی اش را پیدا کند.

پیگیری ها از آخرین شرایط شهرام عبدلی نشان می دهد هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه آی سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می برد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. در زمان حاضر به علت درگیری ارگان های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش بینی دارد.

عمل جراحی اولی که به روی مغز او اجرا شده موفقیت آمیز بوده است، البته عمل جراحی دوم به عملکرد ارگان های حیاتی و شرایط جسمانی شهرام عبدلی بستگی دارد.

  • آخرین خبرها از خونریزی مغزی بازیگر مطرح تلویزیون | افت هوشیاری سر صحنه فیلمبرداری
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1730

به "آخرین شرایط شهرام عبدلی پس از عمل جراحی ، شرایط سطح هوشیاری این بازیگر سینما و تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شهرام عبدلی پس از عمل جراحی ، شرایط سطح هوشیاری این بازیگر سینما و تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید