ادامه بارش ها در شمال شرق کشور

به گزارش بازی های اندروید، کارشناس هواشناسی: امروز همچون دیروز در استان های حاشیه ای زاگرس و البرز بارندگی داریم.

ادامه بارش ها در شمال شرق کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیرسرکرده با اعلام این خبر اضافه نمود: امروز استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان باید منتظر رگبار و رعد و برق باشند البته در نواحی شرقی استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان هم به طور پراکنده رگبار و رعد و برق اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: استان های حاشیه ای زاگرس هم امروز بارش را به طور رگباری پیش رو خواهند داشت و در واقع استان های لرستان، مرکزی، همدان و نواحی غربی استان اصفهان امروز باید منتظر رگبار و رعد و برق باشند.

سرکرده گفت: امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد هم همچون روز گذشته در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه نمود: در استان های فارس در ارتفاعات استان کرمان، هرمزگان، به طور پراکنده بارش اتفاق می افتد ضمن اینکه وزش باد در این استان ها پیش رو خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: در نواحی شمالی یعنی حاشیه البرز هم بارش داریم در واقع در شمال و ارتفاعات استان تهران، قزوین، البرز و زنجان و ارتفاعات استان مازندران امروز رگبار و رعد و برق هر چند موقتی پیش رو خواهد بود.

وی اضافه نمود: البته به غیر از بارش های پراکنده وزش باد هم در خیلی از جا ها حرف اول و آخر را می زند و شدت وزش باد در نواحی شرقی کشور در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب استان خراسان جنوبی پیش رو خواهد بود.

سرکرده ادامه داد: البته در سایر نقاط کشور هم وزش باد را پیش رو داریم و امروز در نواحی مرکزی و جنوب غرب و حاشیه البرز به ویژه در ساعات بعد از ظهر وزش باد اتفاق می افتد.

وی گفت: آب های جنوبی کشور به ویژه دریای عمان امروز مواج است و دما در تهران در گرمترین ساعات به حول و حوش 37 درجه خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1275

به "ادامه بارش ها در شمال شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در شمال شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید