ارزش قیمت تور تایلند به نسبت امکانات

به گزارش بازی های اندروید، تایلند یکی از کشورهای بسیار زیبا در جنوب شرقی آسیا است که مسافران زیادی هر ساله از سراسر جهان به آن سفر می نمایند. سفر به تایلند در مقایسه با سفر به کشورهایی مانند مالزی و سنگاپور کمتر است.

ارزش قیمت تور تایلند به نسبت امکانات

این مساله باعث شده قیمت تور تایلند نیز در مقایسه با تور کشوهای جنوب شرقی آسیا تقریبا کمتر بوده و افراد زیادی آن را برای سرگرمی چند روزه خود به خصوص در تعطیلات تابستان انتخاب نمایند؟ قیمت تور تایلند چقدر است؟ امکانات ارائه شده در تور چیست؟ تایلند چه جاذبه های گردشگری دارد؟ با ما همراه شوید تا بیشتر با پاسخ این سوال ها آشنا شویم.

با تایلند آشنا شویم

تایلند یک کشور با نظام پادشاهی بوده که در جنوب شرقی آسیا و در شبه جزیره هندوچین واقع شده است. دین اکثریت مردم آن بودایی و زبان کشور تایلندی است. تایلند حدود 67 میلیون نفر جمعیت دارد. بانکوک مرکز تایلند بوده و زمان پرواز به این شهر از تهران حدود پنج تا شش ساعت است.

تایلند 76 استان داشته و به نام سرزمین آزاد معروف است. آب وهوای تایلند گرم و استوایی است و در این کشور سه اب و هوای بارانی، گرم و مرطوب و خنک وجود دارد. آبان ماه تا اردیبهشت ماه برترین زمان برای سفر به این کشور است، البته در ماه های بهار و تابستان نیز سفر به این کشور زیبایی ها و جذابیت های خاص خود را دارد.

جاهای دیدنی و سرگرمیات تایلند

در سفر به تایلند چه سرگرمیاتی خواهید داشت و از چه جاهای دیدنی بازدید خواهید کرد؟ تایلند یکی از برترین کشورها برای سفر است و می تواند یک تجربه لذت بخش و عالی را برای شما رقم بزند. در تایلند می توانید از بازارهای شناور و مغازه های رنگارنگی همراه با قایق های چوبی بازدید کنید.

این بازار پر از رنگ های شاد است که تجربه منحصر به فرد برای شما خواهد بود. بالن سواری در چیانگ مای تایلند و تماشای طلوع خورشید در ارتفاع نیز می تواند خاطره سفر شما را ماندگارتر کند. بناهای تاریخی و معابد بودایی نیز از مهم ترین جاذبه های گردشگری تایلند است که زیبایی و شکوه آن ها شما را میخکوب می نماید!

پارک آبی تایلند، روستای پای، کاخ بزرگ، جزایر رویایی سیمیلان، شهرهای کرابی و آیوتا، جزایر فی فی، خلیج فانگ نا و چیانگ مای از دیگر جاهای دیدنی تایلند است که در تور این کشور و سفر به آن می توانید از آن ها بازدید کنید.

تجربه طعم لذیذ غذاهای محلی در تایلند

یکی دیگر از تجربه های متفاوت در سفر به تایلند، تجربه غذاهای محلی با طعمی فرق دارد. غذاهای تایلندی ترکیبی اعجاب انگیز از طعم های مختلف دارد که بیشتر آن ها تند و تیز هستند. علاوه بر سرو غذا در رستوران های شیک و بین المللی تایلند می توانید از طعم خوشمزه غذاهای خیابانی و را نیز بچشید.

از جمله معروف ترین غذاهای تایلند می توان به سام تام، یان نوا، سوپ نارگیل با مرغ، مرغ سبز، گوشت خوک سرخ شده به همراه ریحان، نودل سرخ شده تایلندی و دیگر غذاهای بومی اشاره نمود. هزینه سرو غذا معمولا جدا از قیمت تور تایلند است و شما باید جداگانه وعده های غذایی خود را تهیه کنید. نکته مهم آن که قبل از انتخاب غذای محلی بهتر است محتویات آن را بپرسید تا بتوانید غذایی مناسب با ذائقه خود انتخاب کنید.

تهیه ویزای تایلند

دریافت ویزای تایلند برای سفر به این کشور نیز بسیار ساده است. برای دریافت ویزا شما احتیاجی به حضور در کنسولگری و مصاحبه ندارید و تنها با ارائه مدارک مورد احتیاج به کارگزاری می توانید ویزای تایلند را دریافت کنید. این ویزا معمولا ظرف 7 تا 10 روز کاری آماده شده و اعتبار آن 90 روزه است.

امکانات تور تایلند

آژانس های گردشگری مختلف ممکن است امکانات متفاوتی را در تور تایلند در اختیار شما قرار دهند، اما امکانات زیر در تمامی تورهای تایلند ارائه می گردد.

  • رزرو هتل با صبحانه

  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

  • بیمه مسافرتی

  • اخذ ویزا

  • تور لیدر فارسی زبان

  • سیم کارت تایلندی در صورت احتیاج

  • گشت شهری

  • راهنمای محلی

  • انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج

قیمت تور تایلند چقدر است؟

قیمت تور تایلند مانند هر تور دیگر با توجه به فاکتورهای مختلف می تواند متفاوت باشد. برای مثال زمان سفر تاثیر زیادی بر روی هزینه سفر دارد و قیمت تور تایلند در تعطیلات و روزهای پرمسافر در مقایسه با ایام دیگر بیشتر است. بعلاوه هر آژانس مسافرتی با توجه به امکانات ارائه شده در طول سفر می تواند رنج قیمت متفاوتی داشته باشد.

هرچه زمان سفر نیز طولانی تر باشد، قیمت تور تایلند بیشتر خواهد بود. به طور کلی می توان گفت قیمت تور تایلند برای یک سفر 7 روزه از حدود 30 میلیون تومان شروع شده و تا 50 میلیون تومان نیز افزایش پیدا می نماید.

آیا ارزش قیمت تور تایلند در مقایسه با امکانات آن مناسب است؟

همان طور که در بالا اشاره شد، تایلند در مقایسه با دیگر کشورهای جنوب شرقی هزینه مسافرت کمتری دارد. با توجه به آن که این کشور با داشتن جاذبه های سرگرمیی و توریستی بسیار می تواند یک سفر هیجان انگیز را برای شما رقم بزند، بدون شک ارزش قیمت آن را دارد. بنابراین اگر محدودیت بودجه برای سفر ندارید، سفر به تایلند می تواند به رویایی ترین سفر زندگی شما تبدیل گردد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 29 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1403 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1825

به "ارزش قیمت تور تایلند به نسبت امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش قیمت تور تایلند به نسبت امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید