استایل متفاوت هنرمندان در مراسم گرمی آواردز 2020

به گزارش بازی های اندروید، شصت و دومین مراسم گرمی آواردز در 27 ژانویه 2020 در لس آنجلس برگزار گردید. مراسم گرمی را اسکار دنیای موسیقی می نامند.

استایل متفاوت هنرمندان در مراسم گرمی آواردز 2020

به گزارش خبرنگاران به نقل از مجله های مد، جایزه گرمی مهم ترین رویداد در صنعت موسیقی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث می گردد هرکسی که در آنجا حضور پیدا می نماید از مجریان تا نامزدهای جوایز و اجرانمایندگان همگی با بهترین انتخاب های خود در زمینه استایل کوشش نمایند در مرکز توجه قرار بگیرند و لنز دوربین ها را به سوی خود بچرخانند. اما شرکت نمایندگان و مهمانان در مراسم گرمی آواردز اصولا لباس های جسورانه ای بر تن دارند که غالبا خارج از چهارچوب لباس های رسمی است. یکی از علت های آن حضور تعداد زیادی از هنرمندان جوان بااستعداد در زمینه موسیقی است که همین نبوغ را در استایلشان نیز می توان دید.

در مراسم سال جاری بیلی آیلیش ستاره پاپ آمریکایی، برنده 5 جایزه از جمله در بخش های بهترین هنرمند جدید و ترانه سال شد. او اکنون جوان ترین فردی است که در تاریخ جوایز گرمی، این جایزه را برده است. پیش از این تیلور سوئیفت این صندلی را به خود اختصاص داده بود.

بعضی از بهترین لباس های سلبریتی ها را در این مراسم در زیر ببینید.

لباس هایی که در مراسم گلدن گلوب 2020 خوش درخشیدند

بیلی آیلیش لباسی با استایل Pajama سر تا پا از برند گوچی پوشیده بود؛ لباس کوتاهی با آستین های بزرگ و اورسایز، یک بلوز یقه اسکی سبز و شلوار اورسایز با نقاب تورمانندی روی صورت استایل انتخابی او برای این مراسم بود.یکی از ترندهای مراسم سال جاری لباس های شاینی و ریش ریش و کمربندهای پهن بود که لانا دل ری خواننده زیبا و محبوب چنین استایلی داشت. او مانند همواره با لباس هایی که یادآور هالیوود قدیم است در مراسم دیشب ظاهر شد. جالب است بدانید او در مصاحبه ای که بر روی فرش قرمز انجام داد اظهار داشت که لباس ریش ریش وینتج خود را از یک پاساژ خریده است. Steve Lacy موزیسین جوان در لباسی از برند Commes Des Garcons و کفش های chunky از برند Rick Owens از استایل های پرسروصدای مراسم گرمی 2020 بود.Tanya TuckerUsherLucky DayeRosalia خواننده اسپانیایی در لباسی از برند Alexander WangMaggie Rogers در لباسی از برند شانلJames Blake در لباسی از برند yohji yamamotoJohn Legend در لباسی از برند الکساندر مک کوئینJoyce DiDonatoFinneas OConnell در لباسی از برند گوچیEsperanza SpaldingCordaeChris BrownBrittany HowardBonnie RaittCharlie WilsonAnderson .Paak در لباسی از برند گوچیBrandi Carlile

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 235

به "استایل متفاوت هنرمندان در مراسم گرمی آواردز 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استایل متفاوت هنرمندان در مراسم گرمی آواردز 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید