استقلال به دیوار سفت رسول رسید، خاطرات بد آبیها از مهاجم سابق شان

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران که بعد از پیروزی بر گل گهر سیرجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد، در ادامه مسابقات خود، میزبان آلومینیوم اراک است که این اولین بازی خانگی آنها بعد از سه بازی پیاپی خارج از خانه است.

استقلال به دیوار سفت رسول رسید، خاطرات بد آبیها از مهاجم سابق شان

آبی پوشان در هفته دهم باید به مصاف تیمی بروند که با 10 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و باوجود شروع بدی که در لیگ داشت، رفته رفته شرایطش بهتر شد و حالا از آخرین شکست آنها 6 هفته فوتبالی می گذرد.

گذشته از آنکه آلومینیوم شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد و 6 هفته است که در خانه و خارج از خانه مقابل هیچ تیم شکست نخورده است، این بازی برای آبی پوشان از یک نظر دارای شرایط ویژه ای است.

سرمربی آلومینیوم یک مربی جوان اما کاربلد و باتجربه به اسم رسول خطیبی است و آبیها از فصل گذشته خاطرات خوشی از خطیبی ندارند. خطیبی فصل گذشته سرمربی ماشین سازی تبریز بود و توانست در هر دو بازی رفت و برگشت در تهران و تبریز استقلال را شکست دهد تا نشان دهد حداقل مقابله با آبی پوشان را خوب بلد است.

خطیبی فصل گذشته یک بار در هفته اول رقابتهای لیگ برتر با گلی که در دقایق تلف شده به ثمر رساند آبی پوشان را در تبریز شکست داد تا استراماچونی کارش را با شکست شروع کند.

ملاقات برگشت دو تیم در هفته شانزدهم و در حالی در تهران برگزار گردید که استقلال بعد از سفر استراماچونی بدون سرمربی بازی می کرد و تیم خطیبی آبی پوشان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا مقابل این تیم دبل نموده باشد.

حال آبی پوشان در حالی که توانسته اند با پیروزی در یک بازی مهم به صدر جدول لیگ برتر صعود نمایند، باز هم به دیوار سفت رسول خطیبی و تیم خطرناک آلومینیوم برخورد نموده اند.

این ملاقات از ساعت 16:30 روز دوشنبه 15 دی به میزبانی آبی پوشان در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 942

به "استقلال به دیوار سفت رسول رسید، خاطرات بد آبیها از مهاجم سابق شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دیوار سفت رسول رسید، خاطرات بد آبیها از مهاجم سابق شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید