ویزای کانادا: افزایش بی سابقه فرصت های شغلی در ماه آوریل در کانادا

به گزارش بازی های اندروید، 106،500 فرصت شغلی در ماه آوریل به بازار کار کانادا اضافه شد، سازمان آمار کانادا خاطرنشان کرد در ماه آوریل،106.500 فرصت شغلی در کانادا ایجاد شده است.

ویزای کانادا: افزایش بی سابقه فرصت های شغلی در ماه آوریل در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

بازار کار کانادا روز آدینه با مقایسه داده ها به وسیله دولت، با واقعیت بی سابقه ای روبرو شد. بازار کار کانادا از سال 1976، بیشترین آمار اشتغال در طول یک ماه را در آوریل سال جاری تجربه نموده است.

در آنالیز اخیر نیروی کار به وسیله سازمان آمار کانادا معلوم شد این کشور در ماه آوریل، 106.500 فرصت شغلی خالص را که اکثریت آن ها تمام وقت بوده اند به بازار کار اضافه نموده است.

این افزایش غیرمنتظره منجر به کاهش نرخ بیکاری از 5.8 درصد در ماه مارس به 5.7 درصد شده است.

تا اواسط سال 2016 تعداد قابل توجهی فرصت شغلی در بازار کار کانادا وجود داشته است. این واقعیت نقطه روشنی برای اقتصاد کانادا که در حوزه های دیگر با چالش هایی روبرو بوده، تلقی می گردد.

اشتغال با افزایش 0.6 درصدی در ماه آوریل همراه بوده است. این اندازه بالاترین رشد ماهانه از سال 1994 محسوب می گردد.

اعداد به مراتب فراتر از برآوردها هستند

طبق گزارش Thomson Reuters Eikon، اقتصاددانان پیش بینی می کردند که 10،000 فرصت شغلی در ماه ایجاد خواهد شد و نرخ بیکاری هم 5.8 درصد باقی خواهد ماند.

نگاهی دقیق تر به اعداد ماه آوریل نشان می دهد که به طور کلی این افزایش با ایجاد 73،000 شغل تمام وقت و 83،800 موقعیت شغلی در بخش خصوصی به دست آمده است.

در مقایسه با سال قبل، کانادا 426،400 فرصت شغلی را برای افزایش نسبی 2.3 درصدی به بازار کار اضافه نمود. بازار کار در طول سال گذشته به طور مبه وسیله 36،000 شغل در هر ماه ایجاد نموده است.

سالانه مبه وسیله افزایش عایدی ساعتی برای همه کارمندان در ماه آوریل 2.5 درصد بوده است که بالاتر از افزایش 2.4 درصدی در ماه مارس بوده است.

Brian DePratto اقتصاددان ارشد TD Economics در بیانیه کتبی درباره نتایج خاطرنشان کرد: تقریبا هر شاخصی از کیفیت در این ماه قدرتمندتر شد: برترین عایدی کسب شده با رشد مشاغل تمام وقت خالص همراه بوده است، بیشتر کانادایی ها به بازار کار وارد شدند و حقوقشان هم افزایش یافت.

وی بعلاوه اضافه نمود: این حامل یک پیغام محکم برای کارفرمایانی است که هنوز به اقتصاد کانادا وفادارند.

Avery Shenfeld مدیرعامل و اقتصاددان ارشد CIBC Capital Markets به خبرگزاری CBC گفت: به نظر می رسد بهار اقتصاد کانادا فرا رسیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاغل در کانادا، به قسمت عناوین شغلی و دستمزد در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1235

به "ویزای کانادا: افزایش بی سابقه فرصت های شغلی در ماه آوریل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: افزایش بی سابقه فرصت های شغلی در ماه آوریل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید