انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است

به گزارش بازی های اندروید، همواره لازم نیست که چیدمان خانه شما از یک سری قوانین ثابت پیروی کند و شکل ثابتی داشته باشد.

انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است

بهتر است بدانید که بیشتر طراحان دکوراسیون به سادگی قوانین ثابت در طراحی منزل را نادیده می گیرند. در این مطلب از خبرنگاران به این سوال که چه دکوراسیونی از مد افتاده است پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

استفاده از فرش در همه جا

در گذشته تصور بر این بود که همه فضاها باید فرش داشته باشند و این موضوع یک امر لوکس و مجلل در دکور خانه بود. با وجود اینکه فرش باعث ایجاد احساس راحتی در زیر پای شما می گردد اما لازم نیست که در تمامی فضاها از آن بهره ببرید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این رنگ ها خانه شما را تاریک می نمایند سر بزنید.

کابینت های عسلی

کابینت های چوبی با رنگ طلایی در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند. اما در حال حاضر رنگ های متفاوتی در دکور آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. محبوب ترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه سفید و خاکستری است. این رنگ ها از نظر نورپردازی عملکرد بهتری دارند و برعکس کابینت های عسلی فضا را تاریک نمی نمایند.

دیوارهایی به رنگ بژ

در گذشته رنگ بژ یکی از رنگ های پرهوادار در دکور منزل بوده است. امروزه این رنگ خنثی به رنگ خاکستری تغییر رنگ داده است. رنگ های بژ که دارای تناژ گرم تری هستند حس قدیمی بودن به فضا می دهند. اگر رنگ خاکستری برای شما خیلی سرد است، یک رنگ مایل به خاکستری (که خاکستری است + بژ) را در نظر بگیرید که یک نور خنثی است.

اتصالات طلایی براق

در گذشته در دکور منزل از شیرهای براق، وسایل روشنایی و دکورهای براق و طلایی استفاده می کردند که به علت درخشش چشمگیری که داشتند محبوب بودند. بنابراین لازم نیست که همواره از آن ها استفاده کرد. نکات بیشتر در خصوص دکور مجذوب کننده منزل را در مطلب چگونه خانه ای شیک و باکلاس داشته باشیم؟ بخوانید.

روکش چوب تیره

استفاده از روکش های چوبی با رنگ تیره در دهه های 60 و 70 بسیار هوادار داشتند. با وجود کابینت هایی به رنگ تیره بهتر است که رنگ دیوار روشن یا خنثی باشد تا فضای آشپزخانه روشن و پرنور باشد. در صورتی کابینت های شما این رنگی است می توانید آن ها را رنگ آمیزی نموده و به رنگ سفید دربیاورید. اگر دیوارها با ورق هایی از پانل های ظاهری چوبی پوشانده شده اند بهتر است آن ها را بیرون بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هر قسمت از خانه را چگونه فرش کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1575

به "انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید