انیمه دویل می کرای بهار آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش بازی های اندروید، نت فلیکس اخیرا با انتشار تریلری اعلام نموده که یک انیمه سریالی کاملا نو بر اساس سری بازی های دویل می کرای (Devil May Cry) از شرکت کپ کام (Capcom) در دست ساخت دارد.

انیمه دویل می کرای بهار آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این سریال به وسیله استودیوی کره ای میر (Studio Mir) و به تهیه نمایندگی آدی شانکار (Adi Shankar) ساخته خواهد شد و برای پخش در آوریل 2025 برنامه ریزی شده است. استودیوی میر همان استودیویی که مسئول ساخت انیمه اقتباسی Lookism است. آدی شانکار نیز در گذشته تهیه نماینده اجرایی سریال کسلوانیا نیز بوده است. جالب است بدانید که چندین سال پیش و در سال 2018 شانکار در اینستاگرام اعلام نموده بود که در حال همکاری با یک شرکت بازی سازی معروف ژاپنی است تا یک سریال اقتباسی از یکی از مجموعه بازی های ویدیویی معروف آن ها برای نت فلیکس بسازد.

در نوامبر همان سال، شانکار تایید کرد که این اقتباس از دویل می کرای خواهد بود و در طول سال های بعد جزئیات کمی از پروژه فاش کرد. انتظار می رود این سریال پنج فصل داشته باشد که اولین فصل آن هشت قسمت است و بعلاوه انتظار می رود که در مقطعی از پخش آن، یک کراس اوور با انیمه کسلوانیا نیز ساخته گردد.

بعلاوه شانکار در مصاحبه ای با IGN Japan تایید کرد که در این سریال دانته (Dante) و ورجیل (Vergil) نقش آفرینی می نمایند و فیلمنامه های فصل اول با همکاری الکس لارسن (Alex Larsen) ساخته شده است. بعلاوه این تهیه نماینده از موفقیت های بسیاری برخوردار شده است و حتی لذت همکاری در کنار هیرویوکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi)، تهیه نماینده قدیمی کپ کام که روی بازی های دویل می کرای و رزیدنت ایول (Resident Evil) و بعلاوه انیمه اقتباسی دویل می کرای، فراوری شده به وسیله استودیوی Madhouse را داشته است.

لازم به ذکر است که دویل می کرای، یک مجموعه اکشن ماجراجویی است که در اصل به وسیله هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) ساخته شده و از زمان انتشار اولین نسخه در آگوست 2001، بازی های زیادی از آن فراوری شده است. این مجموعه بازی یک شکارچی شیطان به نام دانته را دنبال می نماید که تهاجمات مختلف شیطانی را خنثی می نماید. در این میان مانگا، کمیک و رمان های مختلفی از این مجموعه ساخته شده اند و حتی یک انیمه از این سری با 12 قسمت از ژوئن تا سپتامبر 2007 پخش شد. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده از جدیدترین اقتباس این سری را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1844

به "انیمه دویل می کرای بهار آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه دویل می کرای بهار آینده منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید