اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی پینگ؛ راحت ترین راه ساخت و مدیریت فروشگاه آنلاین

به گزارش بازی های اندروید، با رواج گسترده استفاده از خدمات مبتنی بر تلفن همراه، فروشگاه های مختلفی، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین و بر بستر موبایل ارائه نموده اند.

اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی پینگ؛ راحت ترین راه ساخت و مدیریت فروشگاه آنلاین

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پی پینگ، پرداخت یار پی پینگ با آنالیز دقیق احتیاج بازار، اپلیکیشنی توسعه داده تا صاحبان فروشگاه های آنلاین، به خصوص فروشگاه های بر بستر شبکه های اجتماعی، با استفاده از آن، به راحت ترین شکل ممکن، پرداخت های خود را مدیریت نمایند و مسائل مربوط به دریافت پول را حل نمایند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن موبایلی پرداخت یار پی پینگ می پردازیم.

تعریف تعداد نامحدود محصول در اپلیکیشن پرداخت پی پینگ

هر آیتم اقتصادی نشان دهنده یک محصول در فروشگاه شماست. آیتم اقتصادی درواقع حاوی اطلاعات مختلف محصول مانند نام، قیمت، میزان موجودی در انبار و … است. با استفاده از اپلیکیشن پرداخت پی پینگ، قادر خواهید بود در کم ترین زمان ممکن، آیتم اقتصادی بسازید. به عنوان مثال تصور کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین وسایل جانبی موبایل هستید. برای هر یک از محصولات خود مانند هندزفری، کاور آیفون x، کاور سامسونگ A70 و … می توانید یک آیتم اقتصادی بسازید. برای این آیتم های اقتصادی یک لینک پرداخت و یک QR Code ساخته می گردد و مشتریان با اسکن کیو آر کد یا با کلیک روی لینک به صفحه پرداخت راهنمایی می شوند. با اتمام فرایند تسویه حساب، ایمیل و پیامک برای مشتری ارسال می گردد.

صدور فاکتور آنلاین

با استفاده از اپلیکیشن پرداخت پی پینگ، به راحتی می توانید محصولات (آیتم های) مدنظر مشتری را انتخاب کنید و بلافاصله، فاکتور آنلاینی که شامل آن محصولات است، صادر کنید. برای مثال یک فاکتور آنلاین می تواند شامل آیتم های گوشی سامسونگ S10، کاور S10 و گلس S10 باشد. فاکتور صادرشده به سه روش مختلف قابل پرداخت است:

1- پرداخت آنلاین به وسیله لینک پرداخت یا QR Code

2- پرداخت به صورت نقدی

3- پرداخت با پوز

در اپلیکیشن پرداخت پی پینگ، امکان اعمال تخفیف به صورت ثابت یا درصدی روی فاکتورها نیز فراهم شده است.

ایجاد لیست مشتریان در اپلیکیشن پی پینگ

در اپلیکیشن مدیریت پرداخت پی پینگ به راحتی می توانید به تعداد نامحدود مشتری تعریف کنید. همچنین می توانید برای هر یک از مشتریان نام، آدرس، شماره تماس و تعیینات کامل وی را ثبت کنید. وقتی می خواهید فاکتور آنلاینی صادر کنید، تنها کافی است در کم ترین زمان، از میان لیست مشتریان، مشتری مدنظر را انتخاب کنید تا فاکتور با تعیینات وی صادر گردد. علاوه بر این، امکان افزودن مشتریان به وسیله لیست مخاطبان موبایل نیز وجود دارد.

اتصال اپلیکیشن پرداخت پی پینگ به دستگاه پوز

در اپلیکیشن پرداخت موبایلی پی پینگ، علاوه بر امکان پرداخت به صورت نقدی یا به صورت آنلاین، امکان پرداخت با استفاده از پوز متصل به اپلیکیشن نیز فراهم شده است. در این روش پس از صدور فاکتور، مبلغ فاکتور به صورت اتوماتیک روی پوز اعمال می گردد و مشتری می تواند به راحتی فرایند پرداخت را تکمیل کند.

صدور آنی فاکتور آنلاین با نسخه PWA پی پینگ

با استفاده از فناوری PWA یا Progressive Web Application (وب اپلیکیشن پیش رونده)، بدون نصب یک اپلیکیشن می توان از تمام امکانات آن بهره برد. PWA در همه سیستم های عامل موبایلی به خصوص iOS استفاده می گردد.

اگر می خواهید از اپلیکیشن پرداخت پی پینگ در تلفن همراه iOS یا در تبلت فروشگاهی بهره ببرید تنها کافی است به آدرس pwa.payping.ir مراجعه کنید؛ پس از آن از منوی مرورگر خود گزینه Add to Homescreen را انتخاب کنید تا میانبر اپلیکیشن بر روی صفحه اصلی تلفن همراه یا تبلت شما ایجاد گردد.

گزارش گیری حرفه ای

رهگیری و گزارش گیری از صورت شرایط فاکتورها به وسیله یک دسته فاکتور کاغذی و یادداشت های کنار آن، کاری بسیار سخت است. حتی اگر طبق شیوه های مرسوم و قدیمی، از اکسل برای مدیریت اقتصادی استفاده می کنید، باید بدانید عدم ثبت یک رکورد پرداخت در فایل اکسل، مسائل متعددی را به دنبال خواهد داشت.

در سیستم حرفه ای گزارش گیری پی پینگ، می توانید با تعیین کردن بازه زمانی دلخواه، گزارش جامعی از شرایط فاکتورهای صادرشده دریافت نمایید. در اپلیکیشن پی پینگ، گزارش گیری دقیق از شرایط فاکتورها، جست وجو به وسیله نام مشتری و … امکان پذیر است.

برای استفاده از امکانات متعدد پلتفرم پرداخت پی پینگ، می توانید به صورت مستقیم یا به وسیله بازار، مایکت یا چارخونه، اپلیکیشن پرداخت پی پینگ را دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 236

به "اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی پینگ؛ راحت ترین راه ساخت و مدیریت فروشگاه آنلاین" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی پینگ؛ راحت ترین راه ساخت و مدیریت فروشگاه آنلاین" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی پینگ؛ راحت ترین راه ساخت و مدیریت فروشگاه آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید