ایتالیا درباره اوبر تحقیق می نماید

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، 3 فرد مطلع فاش نموده اند، مقامات قضایی ایتالیایی مشغول تحقیق در واحد اوبرتکنولوژیز در این کشور هستند. این تحقیق درباره اتهام سوء استفاده از پیک های ارسال غذا در این شرکت است. اوبر ایتالیا پلتفرم اوبر ایتس را با توجه به قانون برای رستوران ها و پیک ها فراهم نموده است.

ایتالیا درباره اوبر تحقیق می نماید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

زیر مجموعه این تاکسی آنلاین در ایتالیا در بیانیه ای اظهار داشت: ما به طور فعال در بحث و تبادل نظر پیرامون مقررات شرکت می کنیم و اعتقادمان این است که باید امنیت قانونی لازم برای بخش تحویل غذا در ایتالیا فراهم گردد.

به گفته منابع مطلع که نخواسته اند نامشان فاش گردد، مقامات قضایی ایتالیایی مشغول تحقیق درباره پرونده ای شامل هزار پیک ارسال غذا هستند. طبق ادعای موجود این افراد برای تحویل غذا فقط ساعتی 3 یورو دستمزد دریافت می نمایند.

این درحالی است که اوبر ایتس ادعا می نماید دستمزد بسیار بالاتری به 2 شرکت استخدام نیرو پرداخت نموده است. همچنین این شرکت ها مسئولیت مدیریت پیک ها را نیز بر عهده داشته اند. بیشتر پیک های استخدامی از مهاجران بوده اند.

در این پرونده، یکی از شرکت ها و 4 فرد تحت تحقیق هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 515

به "ایتالیا درباره اوبر تحقیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا درباره اوبر تحقیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید