محدودیت شدید پروازها از روسیه به کشورهای اروپایی

به گزارش بازی های اندروید، ستاد عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا در روسیه اظهار داشت، برای اطمینان از امنیت کشور و محافظت از سلامت عمومی و عدم انتشار ویروس کرونا، پروازهای مسافری به مقصد کشورهای اروپایی، به جز انگلیس، محدود خواهد شد.

محدودیت شدید پروازها از روسیه به کشورهای اروپایی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، ستاد عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا در روسیه روز آدینه گفت که این کشور از تاریخ 16 مارس (26 اسفند ماه) پروازهای هوایی به مقصد کشورهای اتحادیه اروپا را محدود خواهد نمود. محدودیت های اعمال شده برای کشور انگلیس صدق نمی کند.

بر اساس این اطلاعات ، ستاد عملیاتی تصمیم گرفته است تا به منظور اطمینان یافتن از امنیت کشور و محافظت از سلامت عمومی و عدم انتشار عفونت ویروس کرونا در قلمرو روسیه ، بطور موقت حمل و نقل هوایی مسافر از بامداد روز 16 مارس 2020 از مبدا تمامی مناطق فدراسیون روسیه به مقصد کشورهای عضو اتحادیه اروپا و در جهت مخالف را بطور جدی محدود سازد.

موارد استثناء فقط پروازهای معین از مقصد مسکو به پایتخت کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. همچنین ورود اتباع بیگانه از کشورهای معین شده نیز با منشورهای خاص و با رعایت 15 روز قرنطینه صورت می گیرد.

روسیه پییش از این پروازهای خود با آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه را محدود نموده بود.

علاوه بر این، مقامات مسئول پایتخت روسیه نیز اعلام نموده اند که بیش از 13 هزار نفر درمسکو به دلیل ممانعت از گسترش بیماری ویروس کرونا قرنطینه شخصی را اعلام نموده و رعایت می نمایند. بخشی از این افراد کسانی هستند که از ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی به روسیه بازگشته ان د.

افزایش تعداد مبتلایان در روسیه، البته بدون هیچ مورد مرگ

ستاد عملیاتی برای جلوگیری از ورود و شیوع عفونت جدید ویروس کرونا در روسیه همچنین عصر روز آدینه گزارش داد که تعداد موارد ابتلا به این ویروس در کشور، تنها طی یک شبانه روز از 34 به 45 نفر افزایش یافته است.

بر اساس این اطلاعات، طی روز گذشته در روسیه 11 مورد جدید از عفونت ویروس کرونادر بین شهروندان فدراسیون روسیه ثبت شده است: 5 مورد در مسکو ، 1 مورد در منطقه مسکو ، 3 مورد در سن پترزبورگ ، 1 مورد در منطقه لنینگراد و 1 مورد در منطقه پرمسکی. تمامی افراد آلوده طی دو هفته گذشته از کشورهای دارای آلودگی شدید به ویروس کرونا (ایتالیا ، فرانسه ، اتریش) بازدید نموده بودند. این افراد بستری شده و معاینات آزمایشگاهی به روی آنها شروع شده است.

این ستاد یادآور شده است که در روسیه هنوز هیچ مورد مرگ ناشی از ابتلا به بیماری عفونت کرونا ثبت نشده است.

بر اساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت دنیای، تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در دنیا به 140.7 هزار نفر رسیده است ، تقریباً 5.4 هزار نفر جان خود را از دست داده و بیش از 70 هزار نفر درمان شده اند.

طبق این اطلاعات ، در طول روز تعداد موارد آلودگی 18.3 هزار نفر افزایش یافته و موارد وفات - تقریباً 800 نفر است.

کشورهای پیشرو در رابطه با گسترش ویروس کرونا بدین ترتیب هستند:

چین - 80.8 هزار نفر آلوده ، 3.2 هزار نفر فوت کردند.

ایتالیا - 17.7 هزار نفر آلوده ، 1.3 هزار نفر فوت کردند.

ایران - 11.4 هزار نفر آلوده ، 514 نفر جان باختند.

کره جنوبی - 8 هزار نفر آلوده ، 67 نفر فوت کردند.

اسپانیا - 4.2 هزار نفر آلوده شده ، 120 نفر جان باختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 371

به "محدودیت شدید پروازها از روسیه به کشورهای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت شدید پروازها از روسیه به کشورهای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید