بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید همچنان تعطیل خواهد بود

به گزارش بازی های اندروید، فرمانده ستاد مفابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بازگشایی بعضی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید نمی گردد و این مکان ها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید همچنان تعطیل خواهد بود

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در 24 گذشته 355 مورد جدید در بخش عادی بیمارستان ها و 85 مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند؛ ضمن اینکه 552 نفر نیز در مجموع از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های الوم پزشکی ترخیص شدند.

وی ادامه داد:از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آن ها در بیمارستان گذشته است، خواهش می کنم مطلفا در محیط های اجتماعی حضور پیدا ننمایند؛ چراکه کماکان نافل بوده و می توانند اطرافیان خود را مبتلا نمایند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت:از تیم پزشکی درخواست نموده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط های اجتماعی کار می نمایند مدت دو هفته مرخصی داده گردد.

زالی با اشاره به راه اندازی بعضی صنوف کم خطر از فردا، اعلام کرد:بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و آغاز به کار سایر اصناف مشمول آن ها نخواهد شد.

وی توضیح داد: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران این سرایت از این طریق هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 341

به "بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید همچنان تعطیل خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید همچنان تعطیل خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید