بازداشت ارباب مواد مخدر آسیا در هلند

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- پلیس هلند از دستگیری ارباب مواد مخدر آسیا در این کشور اطلاع داد.

بازداشت ارباب مواد مخدر آسیا در هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات استرالیایی روز یکشنبه برای استرداد مردی که در هلند دستگیر شد، و ظن آن وجود دارد ارباب مواد مخدر در آسیا و یکی از افراد تحت پیگرد شدید در دنیا باشد، فشار آوردند.

روز جمه پلیس هلند تسه چی لوپ 57 ساله که سالهاست تحت پیگرد قرار گرفته است، را به درخواست پلیس فدرال استرالیا دستگیر کرد.

مقامات استرالیایی روز یکشنبه در بیانیه ای بیان کردند مردی که برای مقامات پلیس از اهمیت قابل توجهی برخوردار است دستگیر شد. پس از آن سخنگوی پلیس استرالیا نام تسه چی لوپ را فاش کرد.

این شهروند کانادایی چینی تبار با خواکین گزمن (ال چاپو)، ارباب مواد مخدر مکزیک، مقایسه شده است.

سخنگوی پلیس هلند نیز تأیید کرد روز آدینه پلیس ملی یک فرد مظنون را که در فهرست افراد بسیار تحت پیگرد یوروپل قرار داشت دستگیر کرد. به گفته وی ، این دستگیری در فرودگاه بین المللی اسخیپول در نزدیکی آمستردام دستگیر شد.

این سخنگو گفت: این فرد در بازداشت است تا ببینیم درباره او چه تصمیمی گرفته می گردد، زیرا این پرونده مرتبط با استرالیاست. درخواست استرداد استرالیا قرار است برسد.

دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد وی را رئیس کارتل عظیم آسیایی به نام سم گور Sam Gor می داند که مهمترین فراوری کننده و توزیع کننده متامفتامین در سطح دنیای است.

پلیس فدرال استرالیا بیان کرد دستگیری وی پس از عملیاتی انجام گرفت که در سال های 2013-2012 به دستگیری 27 فرد مرتبط با یک اتحادیه جرایم حاضر در پنج کشور منجر شد. این گروه به وارد کردن مقادیر زیادی هروئین و متامفتامین در استرالیا متهم بودند. دستگیری تسه چی لوپ، پس از گذشت نزدیک به 10 سال از این عملیات، پیشرفت عظیمی برای مقامات استرالیایی به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 915

به "بازداشت ارباب مواد مخدر آسیا در هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت ارباب مواد مخدر آسیا در هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید