در پی زیبایی های سرزمین چین

به گزارش بازی های اندروید، سرزمین چین بسیار پهناور است و بیشترین جمعیت جهان را هم در خود جای داده است. این کشور با تاریخ طولانی خود تمدن پیشرفته ای را به جهان معرفی نموده است که سرشار از رنگ و زیبایی است. در این تمدن اصیل و عالی سازه ها و یادبودهای بسیاری ساخته شده است. بخش بزرگی از این سازه ها همچنان سرپا هستند و شکوه و تمدن چین را به رخ جهانیان می کشند. در این مقاله می خواهیم ادامه زیبایی های چین را به شما معرفی کنیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید. خرید بلیط هواپیمای تهران پکن

در پی زیبایی های سرزمین چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ژوژوآنگ، چین

این شهر یکی از مهم ترین شهرهای آبی آسیا است. بعضی از گردشگران ژوژوآنگ را وهم شرقی در سرزمین چین هم می نامند. در این شهر خانه های باستانی در اطراف رودها وآب های قرار گرفته اند. در این شهر دو پل معروف وجود دارد که نماد و سمبل آن هستند. برای آن که بتوانید ژوژوآنگ را به خوبی ببینید کافیست سوار قایق شده و برروی آب حرکت کنید. سوغات چین

تنگه ببر خیزان، چین

این تنگه در جنوب غربی کشور چین و در اطراف رودخانه یانگ تسه واقع شده است. این تنگه شیب بسیار زیادی دارد و در اطراف آن پوشش گیاهی زیادی دیده می گردد. بسیاری از زمین شناسان بر این باورند که این تنگه و دره اطراف آن عمیق ترین دره جهان هستند. پیاده روی و لذت بردن از زیبایی های این منطقه برای افرادی که شرایط بدنی خوبی دارند توصیه می گردد. در سفر به سرزمین چین بازدید از این نقطه را از دست ندهید.

تراس های لانگجی، چین

برنج در سرزمین چین از اهمیت بسیاری برخوردار است و غذای اصلی مردم به شمار میرود. این چشم انداز زیبا که به استخوان اژدها معروف است، مجموعه ای از زمین های برنج وسیع است که به صورت طبقه ای برروی هم قرار گرفتند. ارزش این زمین ها به علت حاصلخیزی و قدمت آن ها است. این زمین های برنج بیش از 500 سال پیش در این منطقه ساخته شده اند. در فصل رویش محصول این زمین ها همچون کابل های سبزرنگی می شوند که باد در آن ها را مواج نموده است.

قصر تابستانی، چین

این قصر که برای سرگرمی و خوشگذرانی خانواده سلطنتی ساخته شده در شمال غربی شهر پکن واقع شده است. امپراطور این قصر را برای فرار از گرمای طاقت فرسای پکن در تابستان ساخته است. این قصر در سال 1750 بنا شده اما صدسال بعد به وسیله فرانسوی ها و انگلیسی ها تخریب شده است. امپراطور شیجی بعدها این قصر را بازسازی کرد.

قایق سواری در یانگ تسه، چین

یانگ تسه یکی از مشوهرترین رودخانه های کشور چین است. این رودخانه از گذرگاه های بسیار معروف و جالبی در چین عبور می نماید. یکی از مهم ترین سرگرمیاتی که گردشگران در چین انجام می دهند، سوار شدن بر قایق سرگرمیی و گردش در میان منظره ها فوق العاده و دهکده های زیبای چین است. این رودخانه محل زندگی بعضی از گونه های نادر و در حال انقراض در چین است.

نیایشگاه معلق، چین

سرزمین چین به داشتن سازه های عجیب و شگرف در جهان مشهور است. این سازه های تاریخی در ارتفاع 75 متری از سطح زمین و در میان صخره های سنگی دور از دسترس قرار گرفته اند. گردشگرانی که به چین سفر می نمایند بازدید از معابد معلق را نباید از دست بدهند. این مکان بی شک یکی از ارزشمندترین نقاط دیدنی در چین است. این سازه در قرن پنجم ساخته شده است. امپراطورهای بعدی این سازه را بارها تعمیر نموده و یا توسعه دادند.

غار فلوتی، چین

این غار که به موزه هنرهای طبیعی چین مشهور است در قسمت جنوبی کشور چین واقع شده است. براساس افسانه های باستانی این غار شبیه به یک فلوت است که در اثر حرکت هوا در آن صداهایی فراوری می گردد. به همین علت نام غار فلوتی برروی آن گذاشته شده است.

سرداب یونگانگ، چین

این غار و سرداب تاریخی یکی از برترین نمونه های هنر بوداییان اولیه در چین است. این سرداب در قرون 5 و 6 ساخته شده است. در این مکان بیش از 51000 تندیس و نماد متعلق به بوداییان قرار گرفته است. این مجسمه ها از چند اینچ تا چندصد متر هستند. در فصول داغ گردشگری در چین این سرداب بسیار شلوغ است. اگر در جستجوی آرامش در این مکان هستید بهتر است در فصول خلوت تر به این مکان سفر کنید.

دریاچه غربی، چین

یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی در چین و منطقه هانگژو دریاچه غربی است. این دریاچه آب بسیار تمیز و شفافی دارد. در اطراف دریاچه غربی منظره ها زیبا و پوشش گیاهی انبوهی قرار گرفته است. این دریاچه بی نظیری امروزه به نمادی از چین شرقی تبدیل شده است. سالیانه گردشگران زیادی به این منطقه سفر می نمایند. علاوه بر دریاچه در این ناحیه جنگل­های دست­ساز انسانی، معابد و سازه های تاریخی زیادی قرار گرفتند که ارزش دیدن و بازدید دارند.

در این مقاله به قسمتی بسیار ناچیز از زیبایی های چین هزاررنگ پرداختیم. امیدواریم که شما را برای سفر به این کشور پهناور بیش از پیش مشتاق نموده باشیم.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1281

به "در پی زیبایی های سرزمین چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی زیبایی های سرزمین چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید