بهترین سایت خرید گیفت کارت و جم بازی

به گزارش بازی های اندروید، همانگونه که از نام آن پیداست خرید گیفت کارت و گیفت کارت به نوعی از کارت های هدیه گفته می گردد که دارای یک اعتبار تعیین است. اعتبار این کارت مجازی می باشند و نمی توان آن را به اشخاص یا حساب های دیگری منتقل کرد.

بهترین سایت خرید گیفت کارت و جم بازی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در دنیای الکترونیکی و ماشینی امروز استفاده از گیفت کارت ها بسیار رایج است و افراد می توانند با استفاده از آنها کالاها و خدمات مورد نظر خودشان را دریافت نموده و خریداری نمایند. گیفت کارت می تواند هدیه مناسبی برای دوستان، فامیل، دانشجویان، گیمرها و سایر افراد باشد.

می توان گفت امروزه تمامی شرکت ها و سازمان های شناخته شده دنیا برای رفاه کاربران خود اقدام به فراوری و عرضه گیفت کارت ها نموده اند. برای خرید گیفت کارت ضروری است که کاربردان به فاکتورها و نکات مختلفی توجه داشته باشند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

· اعتبار و سابقه فروشگاه گیفت کارت

· نوع گیفت کارت و کاربردهای آن

· میزان اعتبار کارت و ارزی که در آن وجود دارد

· ناحیه و ریجن استفاده از کارت

· کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها

· موارد امنیتی

· تاریخ انقضای گیفت کارت و ...

رایج ترین و پرطرفدارترین گیفت کارت ها

شرکت های عظیمی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه های مختلف فعالیت دارند و برای کاربران خود گیفت کارت ارائه نموده اند.

مردم امروزه می توانند از ده ها و صدها گیفت کارت مختلف استفاده نمایند که هر کدام دارای قابلیت ها و کاربردهای مختلفی هستند. از رایج ترین و پرمصرف ترین گیفت کارت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· گیفت کارت آیتونز که از طرف شرکت عظیم اپل عرضه می گردد.

· گیفت کارت پلی استیشن که محصول کمپانی سونی است.

· گیفت کارت گوگل پلی که از طرف کمپانی گوگل برای کاربران فراوری شده است.

· گیفت کارت استیم که محصول کمپانی معتبر Valve است.

· گیفت کارت ایکس باکس که محصول شرکت مایکروسافت می باشد.

· گیفت کارت ریزر گلد که توسط شرکت ریزر عرضه شده است.

کاربران می توانند اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز با قیمت دلخواه ، خرید گیفت کارت گوگل پلی با قیمت دلخواه و تهیه گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه و مورد نظر خود بنمایند. همچنین می توانند از سایر گیفت کارت های پلی استیشن، eBay، facebook، Skype، Walmart، Spotify و ... استفاده نمایند.

خرید الماس و جم بازی های ویدیویی و موبایلی

بازی های ویدیویی و موبایلی اصلی ترین وسیله سرگرمی مردم دنیا خصوصاً در دوران کرونا هستند. بازیکنان برای آنکه بتوانند از خریدهای درون برنامه ای استفاده نمایند و آیتم های مورد نظر خودشان را تهیه نمایند احتیاج به استفاده از جم بازی ها دارند.

بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی، خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید الماس فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید الماس ایمو و خرید جم بازی های دیگر اقدام به خرید درون برنامه ای اندروید و ios نموده و از بازی های خود لذت و هیجان بیشتری را دریافت نمایند و از امکانات، آپشن ها و آیتم های بیشتری در بازی بهره ببرند.

خرید مطمئن گیفت کارت و جم از سایت گیم کد

سایت گیم کد (GameCode.iR) به عنوان یکی از معتبرترین و پربازیدترین سایت های فعال در حوزه گیفت کارت و جم بازی خدمات متنوعی به کاربران ارائه می نماید.

پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی، تحویل فوری محصول، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید جم بازی، وجود درگاه بانکی و SSL مطمئن باعث شده است که افراد با خیالی آسوده و مطمئن اقدام به خرید بنمایند و کالاها و خدمات خود را خریداری و تهیه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1219

به "بهترین سایت خرید گیفت کارت و جم بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سایت خرید گیفت کارت و جم بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید