تور پراگ: مراکز خرید پراگ؛ از پالادیوم تا فلورا (قسمت اول)

به گزارش بازی های اندروید، پراگ، مرکز و بزرگ ترین شهر جمهوری چک و یکی از مهم ترین شهرهای اروپای مرکزی است. در این مقاله با مراکز خرید این شهر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور پراگ: مراکز خرید پراگ؛ از پالادیوم تا فلورا (قسمت اول)

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

اولین مراکز خرید پراگ در اواسط دهه 1990 ساخته شدند. در اوایل سال 2000 این مراکز خرید به مجموعه هایی بزرگ تر و شبیه به سبک اروپایی تغییر شکل پیدا کردند. در ادامه به معرفی بعضی از برترین مراکز خرید این شهر چون پالادیوم، آرکادی پانکراک، نووی اسمایکف و فلورا می پردازیم.

پالادیوم (Palladium)

پالادیوم یکی از بزرگ ترین مراکز خرید واقع در مرکز شهر پراگ است. این مرکز خرید با نمایی بسیار هنری و زیبا دارای 5 طبقه و شامل 170 مغازه، و 30 رستوران و کافه است. از ویژگی های خوب این مرکز خرید دسترسی راحت به آن به یاری انواع وسایل حمل و نقل عمومی است. از امکانات این مرکز خرید می توان به پارکینگ مجموعه اشاره نمود که گنجایش 900 اتومبیل را دارد. از مغازه ها و برندهای پالادیوم بنتن (Benetton)، سی اند ای (C&A)، اکو (ECCO)، اسپریت (Esprit)، فوت لاکر (Foot Locker)، گس (Guess)، اچ اند ام (H&M)، آی استایل (iStyle)، لوکسیتان (LOccitane)، مارکس اند اسپنسر (Marks & Spenser)، مادرکر (Mothercare)، پوما (Puma)، اسپارکیز (Sparkys)، استارباکس (Starbucks)، ویلری اند بوش (Villeroy & Boch) و بسیاری دیگر را می توان نام برد.

رستوران های پالانیوم از کی. اف. سی و مک دونالد گرفته تا رستوران های محلی دارای منوی های مختلف با غذاهای مختلف و هواداران خود هستند. کافه های این مرکز خرید نیز دارای فضایی دلپذیر هستند که مشتریان خود را به میهمانی کیک های خانگی و دسرهای خوشمزه می برند.

ساعت کار مغازه ها: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و سه شنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب.

ساعت کار رستوران ها: هر روز از ساعت 8 صبح تا 11 شب.

ساعت کار سوپرمارکت ها: هر روز از ساعت 7 صبح تا 10 شب.

ساعت کار پارکینگ: پارکینگ 24 ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان است.

موقعیت مرکز خرید پالادیوم روی نقشه

آرکادی پانکراک (Arkady Pankrac)

آرکادی پانکراک یکی از مراکز خرید مدرن پراگ است که در سال 2008 بنا شد. این مرکز خرید 3 طبقه با مساحت 40000 متر مربع مجموعه ای از مغازه های پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، بدلیجات و برندهایی چون گانت (Gant)، کلوین کلین (Calvin Klein) گس بای مارسیانو (Guess by Marciano)، پیر کاردین (Pierre Cardin)، دی. کی. ان. وای (DKNY) و بسیاری دیگر است. واحدهای تجاری دیگری که این مرکز خرید را برای خرید محبوب و مناسب نموده اند شامل یک سوپرمارکت بزرگ، داروخانه، کتاب فروشی، رستوران، کافه و یک فود کورت است. یکی از نکات قابل توجه آرکادی نزدیک بودن آن به ایستگاه متروی پانکراک (Pancrac) است. یکی از امکانات خوب این مرکز خرید زمین بازی مخصوص بچه ها است. این محوطه به شکل یک جنگل ساخته شده که پر از مارکت ها عروسک های حیوانات وحشی است. به عنوان مثال درب ورودی این مکان را یک مار بزرگ نگهبانی می نماید. از امکانات داخل این محوطه می توان به استخر توپ، یک سینمای کوچک، بخش هنری، ماشین های برقی و مکانی دارای کنسول های پلی استیشن سونی اشاره نمود. این زمین بازی برای بچه ها بالای 3 سال ساخته شده که در روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر می توانند از مکانات این بخش استفاده نمایند.

ساعت کار: هر رز از ساعت 9 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید آرکادی پانکراک روی نقشه

نووی اسمایکف (Novy Smichov)

نووی اسمایکف یکی مراکز خرید شیک و یکی از برترین مراکز تفریح پراگ به شمار می رود. این مرکز خرید 3 طبقه در نزدیکی خط B ایستگاه متروی Andel واقع شده است که یکی از ویژگی های قابل توجه این مکان محسوب می گردد. علاوه بر 150 مغازه با کالااها و برندهای داهلی و خارجی مختلف، رستوران ها، کافه ها فود کورت و سینما مکان های پرطرفدار این مجموعه هستند. سینمای چند بعدی این مرکز خرید فیلم ها و انیمیشن های روز را پخش می نماید.

از امکانات این مرکز خرید پارکینگ، اتاق استراحت، مرکز سلامتی، بانک و بیمه، سرویس های خصوصی، ویلچیر و مکان مخصوص استعمال دخانیت هستند.

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب. یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب.

موقعیت مرکز خرید نووی اسمایکف

فلورا (Palac Flora)

مرکز خرید فلورا که در سال 2003 ساخته شد یکی از بزرگ ترین و به روزترین مراکز خردی پراگ است. این مرکز خرید 4 طبقه مجموعه ای از 120 مغازه با انواع کالاها و برندهای داخلی و خارجی، فود کورت، فست فود، کافه، رستوران، سوپر مارکت و مجموعه سینما و تئاتر است. امکانات این مرکز شامل پارکینگ، تعمیرگاه کفش، اتاق گودک و نوزاد، درمانگاه، چشم پزشکی، مرکز بازی بچه ها، بانک، دفتر هواپیمایی و غیره است.

ساعت کار مغازه های: هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب.

ساعت کار سوپر مارکت: هر روز از ساعت 7 صبح تا 12 شب.

موقعیت مرکز خرید فلورا روی نقشه
منبع: کجارو / myczechrepublic.com
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1438

به "تور پراگ: مراکز خرید پراگ؛ از پالادیوم تا فلورا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پراگ: مراکز خرید پراگ؛ از پالادیوم تا فلورا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید