برترین پارک های آبی استانبول

به گزارش بازی های اندروید، گرچه استانبول چیزی از جاذبه های گردشگری کم ندارد و کاخ ها، مساجد، مراکز خرید و سواحل آن به تنهایی چنان جذابیتی دارند که هر شخصی بخواهد یک بار هم که شده به این شهر سفر کند، اما پارک های آبی بزرگ و مجهز آن در تابستان لذت سفر را چندین برابر می نمایند. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است و آب وهوای آن برای فعالیت هایی مثل شنا در سواحل و پارک های آبی بسیار مطلوب است. بهتر است پیش از سفر به استانبول، با چند مورد از برترین پارک های آبی استانبول آشنا شوید.

برترین پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین با ظرفیت 3000 نفر یکی از بزرگ ترین، باسابقه ترین و مجهزترین پارک های آبی استانبول به شمار میرود. این پارک آبی چندین استخر مختلف برای سنین مختلف با کاربردهای متفاوت دارد. از جمله آن می توان به استخرهای شنا کوچک، استخرهای بزرگ، استخر شنا مخصوص بچه ها و استخر شنا المپیک اشاره نمود. علاوه بر استخرهای مختلف، امکاناتی نظیر وجود ساحلی مخصوص بانوان و پارک هایی مخصوص بچه ها باعث شده تا پارک آبی آکوامارین استانبول، بهترین انتخاب برای خانواده ها باشد.

در این پارک آبی روباز می توانید حس آرامش و هیجان را در یک مکان با هم تجربه کنید. به این صورت که در کنار استخرهای شنا، صندلی و چتری ساحلی چیده شده است و بعد از شنا می توانید ریلکس نموده و آفتاب بگیرید یا در تخت های مخصوص ماساژ استرس و خستگی را از تن خود بیرون کنید. از طرف دیگر با انواع سیاه چاله های آبی، انواع سرسره های بزرگ مثل کامیکازه، سقوط آزاد و رفتینگ آدرنالین خونتان را افزایش دهید.

بهترین هتل های استانبول

نکته مهم دیگری که آکوا مارین را به یکی از بهترین پارک های آبی استانبول تبدیل نموده این است که استخرهای آن با استانداردهای بهداشتی بین المللی مطابقت دارند و در آن ها از جدیدترین تکنولوژی ها و مواد پاک نماینده برای نظافت استفاده می گردد. از دیگر امکانات این پارک آبی می توان به حمام های بهداشتی و مجزا، دیجی موزیک لایو، خدمات عکاسی و درمانگاه اشاره نمود. در آخر قابل ذکر است که استفاده از این پارک برای بچه ها زیر 4 سال رایگان است.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوا مارین

این پارک آبی در خارج از شهر استانبول، محله اروپایی بویوک چکمجه و پشت فرودگاه آتاتورک واقع شده است.

سرویس های پارک، مسافران را به صورت رایگان جا به جا می نمایند! شما می توانید از سرویس های رفت رایگان که از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 10 در سطح شهر فعالیت می نمایند، بهره ببرید.

سرویس های برگشت هم از ساعت 5 بعد از ظهر آغاز به کار می نمایند ولی رایگان نیستند.

آدرس: استانبول، محله بویوک چکمجه، فاتح، خیابان کوماندو، شماره 4

وب سایت: marinaaquapark.com

شماره تماس: 00902128822820

سواحل استانبول

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

کلاب دلفین بزرگ ترین پارک آبی استانبول است و انواع تفریح ها و خدمات رفاهی را به بازدیدنمایندگان ارائه می کند. در بین این تفریح ها می توان به استخرهای شنای مجزا برای بچه ها و بزرگسالان، انواع سرسره ها، والیبان ساحلی، واترپلو، زمین تنیس و تماشای اجرای دلفین ها اشاره نمود. علاوه بر این ها در کنار فعالیت های بدنی که حسابی شما از شما انرژی می گیرند، می توانید از غذاهای لذیذ و نوشیدنی های کافه و رستوران های این پارک آبی هم لذت ببرید.

نحوه دسترسی به پارک آبی کلاب دلفین

این پارک به علت روباز بودن، تنها در بهار و تابستان فعالیت می نماید و در ماه رمضان هم مشغول به فعالیت است. برای دسترسی راحت به این پارک آبی استانبول می توانید از شاتل های رایگان بهره ببرید. به این صورت که می توانید در ساعت های معینی در نقاط مختلف شهر مانند میدان تکسیم، میدان کوچوک چکمجه، فاتح و … حضور پیدا کنید و به وسیله شاتل ها به پارک آبی بروید. برای اطلاع از ساعت حرکت سرویس ها می توانید به وب سایت پارک آبی دلفین مراجعه کنید.

آدرس: استانبول، محله اسن یورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر، مرکز بازی های آبی

وب سایت: aquaclubdolphin.com

شماره تماس: 00902126726161

پارک آبی مارینا آکواپارک استانبول

یکی دیگر از پارک های بزرگ و معروف استانبول مارینا آکواپارک است که به علت نزدیک بودن به ساحل توزلا، به آن پارک آبی توزلا هم می گویند. این پارک آبی هم روباز است و در منطقه آسیایی استانبول واقع شده است. در این پارک آبی استانبول می توانید تفریحانی مثل انواع سرسره های هیجان انگیز، غواصی، قایق پدالی، انواع بازی های آبی، اسکی روی آب، شاتل و جت اسکی را تجربه کنید.

نحوه دسترسی به پارک آبی مارینا

آدرس: استانبول، منطقه توزلا، جامی، خیابان بالیکچیلار، شماره 20.1

وب سایت: marinaaquapark.com

شماره تماس: 00902165601800

پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی استانبول ویالند در واقع در ابتدا شهربازی بوده و سپس طی تغییراتی به مجموعه تفریحی بزرگی همراه با پارک آبی تبدیل شده که به آن اسفانبول می گویند. این مجموعه به علت تفریحات هیجان انگیز به دیزنی لند ترکیه هم معروف است. از امکانات مجذوب کننده اسفانبول یا ویالند می توان به مچ بندهایی اشاره نمود به افراد داده می گردد تا لحظات خود را به وسیله آن ها ثبت نموده و عکاسی یا فیلمبرداری نمایند.

نحوه دسترسی به پارک آبی ویالند

پارک آبی ویالند استانبول در مرکز شهر است و دسترسی آسانی به بسیاری از هتل های استانبول دارد. علاوه بر این شاتل رایگان هم دارد که از چند نقطه در شهر و در ساعت های معین مسافران را جابه جا می نماید.

آدرس: استانبول، منطقه ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهیت متین کایا، شماره 11.1

وب سایت: isfanbul.com

شماره تماس: 00908502108563

پارک آبی کلوسیوم استانبول

کالسیوم تنها یک پارکی آبی استانبول نیست، بلکه مجموعه ورزشی بزرگی است که پارک آبی مجهزی هم درون خود دارد. این باشگاه ورزشی در رشته های ورزشی مختلفی مانند بدنسازی، یوگا، پبلاتس، ورزش های رزمی و شنا فعالیت دارد. این مجموعه چندین استخر سرپوشیده مناسب برای فصل زمستان و یک استخر به نام سکوت برای آرامش گرفتن و استراحت، سرسره، صخره، سینما، سالن ماساژ، چندین کافه و رستوران و امکانات تفریحی دیگری دارد. از جمله کافه و رستوارن های کلوسیوم می توان به کافه استارباکس و فست فود راکر اشاره نمود.

نحوه دسترسی به پارک آبی کلوسیوم

یکی از راحت ترین راه های رسیدن به کالسیوم با وسایل حمل ونقل عمومی، استفاده از اتوبوس های خط 150 و 154 است.

آدرس: منطقه سارییر استانبول، زکریاکوی، کونوت کورو اولری

وب سایت: coliseum.com.tr

شماره تماس: 00902165383838

کلام آخر؛

اگر قصد سفر به شهر استانبول و بازدید از پارک های آبی دارید، بهترین زمان برای سفر به این شهر فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه خواهد بود. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول روی خبرنگاران و تخفیف هایش حساب کنید.

سوغات شهر تاریخی استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

خرید پرواز خارجی با قیمت مناسب از سایت خبرنگاران تریپ

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1694

به "برترین پارک های آبی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های آبی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید