بازسازی منزل: بیشتر بناهای در تملک میراث فرهنگی در استان کرمان بازسازی شده اند

به گزارش بازی های اندروید، ایسنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، بیشتر بناهای در تملک میراث فرهنگی در استان کرمان بازسازی شده اند.

بازسازی منزل: بیشتر بناهای در تملک میراث فرهنگی در استان کرمان بازسازی شده اند

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی اصغر شالبافیان درنشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به رفسنجان با تاکید بر اینکه بیشتر بناهای تاریخی تحت مالکیت وزارت میراث فرهنگی به وسیله صندوق حفظ و احیا بناهای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شده، اظهار کرد: اگر هر بنای تاریخی سرمایه گذار داشته باشد میراث فرهنگی آمادگی اعطای تسهیلات و تامین زیرساخت ها را دارد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به بسته بودن دربهای خانه تاریخی حاج آقا علی رفسنجان اضافه نمود: خانه حاج آقا علی در مالکیت اوقاف است که خوشبختانه با هماهنگی انجام گرفته با مدیران این دستگاه دربهای این خانه به روی گردشگران باز می گردد.

او با اشاره به اینکه انتظار می رود با حمایت یکی از شرکتهای صنعتی و معدنی منطقه مسائل پیش روی خانه تاریخی حاج آقا علی رفسنجان رفع گردد، بیان نمود: وزارت میراث فرهنگی آمادگی دارد از محل تبصره ماده 18 به بهره بردار تازه این بنا تسهیلات اعطا کند.

شالبافیان خواستار بازسازی سایر بناهای جانبی خانه حاج آقا علی رفسنجان شد و اعلام کرد: امیدواریم اوقاف نیز در این زمینه همکاری کند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1504

به "بازسازی منزل: بیشتر بناهای در تملک میراث فرهنگی در استان کرمان بازسازی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بیشتر بناهای در تملک میراث فرهنگی در استان کرمان بازسازی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید