تحصیل دکترا در انگلستان 2020

به گزارش بازی های اندروید، یکی از دوره هایی که مورد استقبال متقاضیان تحصیل در انگلستان می باشد دوره دکترا یا همان دوره PhD است. دوره دکترا در انگلستان غالبا تنها بر اساس تحقیق صورت می پذیرد. در این دوره دانشجو باید بر اساس تحصیلات قبلی و علائق خود و آ مادگی و پذیرش استاد راهنما موضوعی را انتخاب نموده، مجهولی را کشف و تحقیق نوینی را ارائه دهد. قابل توجه است اخیرا در برخی از دانشگاه ها در رشته علوم تربیتی (Education) به صورت ترکیبی از کلاس و تحقیق ارائه می گردد.

تحصیل دکترا در انگلستان 2020

این دوره منحصراً با پژوهش است و در این پژوهش باید مجهولی را کشف نماید که برای بالا بردن توان نظری دانشجو چندین درس یا سمینار نیز ارائه می گردد. دوره دکتری در انگلستان نیز در مقایسه با سایر کشور ها بجای 4 تا 5 سال به طور متوسط 3 سال به طول می انجامد.

در نظام تحصیلی انگلستان اخذ مدرک Ph.D. مستقیماً پس از دوره کارشناسی (Bachelor) نیز ممکن است، که در این صورت بایستی شرایط علمی کاملاً مطلوبی داشته باشد. گفتنی است مدرک دوره Ph.D (چنانچه تاریخ آغاز به تحصیل بعد از اول سپتامبر 2010 باشد) در ایران صرفاً در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد (Master) قابل آنالیز و ارزشیابی است.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 487

به "تحصیل دکترا در انگلستان 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل دکترا در انگلستان 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید